tisdag 24 augusti 2010

Livet .. .. ..

Vissa dagar kan livet kännas helt underbart .... som ...

En sådan dag då man går upp o känner sig oförskämd snygg.
Frissar toppar top tio listan.
Kollar man mobilen så är den full av glada kärleks mess.
Man får njuta av sin härliga frukost med lite bollywood musik i bakgrunden.
Hemmet är städat och i full ordning.
När man letar efter ngt att ta på sig så ser man att allt e struket oh fint vikt.
Man hittar ngt med en gng som passar min extremt perfekta kropp .. .. .. ..

... SEN SÅ VAKNA MAN !!!

Jag ser mig i spegeln som är i sovrummet.. . .. känner mig blek som Cristian och ser att en mega finne bosatt sig mitt i pannan ... jag ser ut som ett troll i håret o ingen gele tycks hjälpa.
Jag kollar mobilenm .. .. 0 mess, inte ens ett mess från min mamma !!!
Mjölken är slut till kaffet och jag bränner det rostade brödet.
Stereon är felkopplad och inget ljud tycks komma, jag inser mina begränsningar inom det tekninska !
Vasken är full av banan flugor... vem åt jodgubbar senast??
jo 18-åringen.
Jag går vidare i lägenheten och inser att jag har haft fullt upp i helgen.
Bevisen ligger utspritt från hall till sov rum  .. .. ps, bevisen är mina kläder o inget annat !

ok då ... dags att ta på sig .. .. och helt plöstligt så känns messet från kelly (på facebook) mer aktuell  then ever !!! Nando din latmask ... tränan kanske.

inget passar o eftersom jag inte är killen som äger mys kläder så får jag mer eller mindre lägga mig ner o ta på byxorna-

I hate this shit !!!

Vissa dagar kan livet kännas helt underbart .. .. .. men dock inte idag !

Inga kommentarer: