tisdag 16 februari 2010

Ett år senare ...

... o jag sitter hemma o undrar vad hände??
Vad hände med årets Rio resa?

 
Nando and Salgueiro, Rio 2009 

Nej, asså jags kulle inte resa i år, men drömma går ju.
Det här e nackdelarna med singel livet .. ..en av de många!! .. .. man har inte råd att ta sig ut i världen lika ofta som man vill.
Visst har man 5v, betald semester, men man ska ju ta sig dit, bo och leva.
Ja och gudarna vet att RIO är inte den billigaste staden under Karnevals perioden.

en Salgueiro vagn med trummor ;)
Men men ... jag söker förjäves på nätet för att kunna få en glimt, men icke sa nicke.
Jag får typ nöja mig med mina egna bilder från 2009 för att är man inte där så får man typ inte veta ngt.
I really hate shit shit !!! really really really HATE THIS SHIT!!

a ja, vad har mer hänt i Nandos lilla värld ??

Ok, ja o ngt annat kul var att Gretas vann Göteborgs priset på QX galan i år, det var skoj.
Det var la två veckor sen, men folk pratar fortfarande om det.
Det priset har nämligen blivit lite av en het fråga i gay - Göteborg.
Vem ska vinna, Ska Gossip försvara sin titel från förra året? blir det Markus med Beebar,  eller Henkan och Queer, eller ska Gretas återvina sin titel.

 
Gretas champion 2010


Japp, Gretas kammade hem priset i år,och därmed tror jag att Göteborg sagt sitt.

Grattis Gretas, nu e jag inte alltid så trög, jag Gratta dem samma kväll de vann, men eftersom jag ej bloggat på ett tag så vill jagdå uppdatera ordentligt.

så Grattis Igen Gretas !!!
Besos

Inga kommentarer: