tisdag 23 februari 2010

och nu lite Gossip ... ... ...

Ja, det e ju inte skvaller jag menar då, utan stället Gossip.
Ett ställe som jag från början hade riktigt svårt för, men det slutade med att bli ett av mina stamställen.
Gossip lägger ner sin verksamhet och Gay Göteborg krymper, istället för att växa.




 

  

  

 

Det är med vemod och obehag jag tackar ja till Gossip´s sista inbjudan.

Tänk vad konflikter kan leda till, och även om personalen det senaste halvåret gjort ett tappert försök att leva upp till de priser de fått, så är det svårt när publiken sviker.
ja, även om Gossip nu drabbats av missämja så förblir det ett ställe som bär med sig många fina minnen.
Och det är med dessa minnen jag kommer att ta mina tunga steg tillen bartömming på Gosip.




 

  

 

 




Gracias Gossip.

Inga kommentarer: