tisdag 2 mars 2010

4: dagen .. .. ..

Efter jordbävningen och hjälpen börjar äntligen nå några av de drabbade.
Men eftersom det är så mkt, och folk är så i nöd så blir det ingen lätt uppgift.
Med utgångsförbud hoppas Chiles Ledare att kunna minska på alla faror.

Och om Leslie är i trygghet vet vi dessvärre fortfarande inte, men vi tappar inte hoppet!

Vad kan man nu göra här i från då?
ja, röda korset har börjat samla in, men jag som är så skeptiskt till alla sådana organisationer får hitta andra vägar att bidra med mitt stöd.
För alla har la läst om hur det förskingras miljoner från både den ena och den andre, människor som dessa organisationer litar på .. .. så ja, jag ger ej mitt bidrag genom ngn av dessa organisationer.

Så vad ska Nando göra då, för att säkra att alla pengar kommer fram till de som behöver.

Jo POSTGIRO: 609814-9 (NORDEA)

Det här är ett konto nr som Chiles konsulat har upprättat för att kunna hjälpa chilenare att bidra med en mer direkt och akut hjälp till Chile.
Vet man vilka organisationer dessa pengar ska delas ut så skriver man det som ett medelande, vet man inte .. .. . så som jag .. .. så kommer pengarna att skickas till det som behövs här och nu.

Detta är ett konto nr jag kan bidra med då Chile behöver pengarna och inte ngn annan.

Så jag uppmanar alla mina vänner att stödja och hjälpa till .. ... alla bäckar små ..


HÄLP CHILE GENOM 609814-9 (NORDEA)



TACK.

Inga kommentarer: