onsdag 10 mars 2010

OJ OJ OOOOJ !!

Tiden bara flyger förbi!
och jag märker inte detta förens mina vänner börjar messan .. BLOGGEN !!!
BLOGGEN !!!
sen så ringer den, ursäkta, var e våra uppdateringar, du har ej bloggat på länge !! JUST DO IT!


Ja, så jag får se till att försöka uppdatera er.

Detta har hänt.

Att sjuttonåringen numera är 18-åringen gör att utgångarna har varit lite mer familjära, inte för att det skulle minska på mina barbeställningar utan för att det blir en till i familjen som skapar sig ett otroligt socialt liv.

Nja, nu kanske det inte e i samma utsträckning som far sin, så det e la bara att tacka o ta emot ;)

Sen då?

Jo, det bästa av allt, NY LÄGENHET !!!
japp, grannfejden sluta med att jag flyttar, orka ha illa luktande dåligt sjungande grannar.
nu räcker det!! tyckte jag , när jag gick till Poseidon o satte upp mig på ngn lista ... på tre veckor så hitta de en lägenhet åt mig, o tänk att alla mina önskemål blev tillgodosedda.
första plan, tre rum, badkar, billig hyra o centralt.

Yes, så Johanneberg nästa !! en trea till ett pris av 4500sek .. .. det kan inte bli bättre.
och så slipper jag grannen.

TACK POSEIDON !!!
Asså ni borde ha sett min lycka, även om jag verkligen gillar min lägenhet så NEJ ... I´m Happy !!!

I övrigt så dansar jag för fullt, caporales tävlingen är i April och sen e det samba för resten av slanten.
jag dansar så mina ben värker, där av så bloggar jag lite mindre just nu ...

Chile arbetet rullar på för fullt, pengar samlas in i olika arr, senaste jag deltog på en fest för Chile, en insamlings gala, där alla pengar gick till Chiles folk, så det var bara att beställa.
Jag tror att min hela min veckopeng gick åt att stödja Chile denna kvällen.
o de fick in riktigt bar stöd .. .. .. från mig i alla fall hehehe.
värre var det dagen efter :(
det är väl den enda nackdelen med dessa välgörenhets grejer !!

Idag blir det en stor aktivitet i nordstan, men dans musik o bössinsamling.
Där kommer ni att se mig och Los Copihues samla in pengar till de drabbade.

Så mina vänner fram tills dess .. .. .. c ya !

sa ja JOHANNEBERG NÄSTA !! WUHU !!

Inga kommentarer: