måndag 15 mars 2010

BigPack !!!

det var det första jag såg i min frys idag .. ... barnsligt gott eller Lapsellisen hyvää! som man säger på finska.
Inte för att jag kan finska men så e det bara.

hmmm så gott

ja, o vad händer vad har hänt o varför e jag så trög med bloggen.
jag läser hur andra njuter av livet, solen fester och sin ensamhet .. .. jag då?

Ja, jag njuter jag med, jag njuter så mkt av mitt liv att jag ej hunnit blogga, är det bara jag eller går mitt liv i 120 ??

Jag hade en tröja där det stod, live fast die young, nu har jag varken sett filmen (Ung Rebell)r eller har lusten att dö ung .. .. kanske lite sent för det med förresten, men jäklar vad mitt liv e spidad.
Allt bara måste ske nu nu nu .. .. inte konstigt att man ej hinner finna den rätta heller ... helvete !!!

Jag kan känna en vis avundsjuka för de som har ett lungt liv, inget stress eller konstiga ticks.
Hallå jag kan inte ens gå i en trappa utan att springa omjag får för mig att det ger mig tur.

men men, åter till mitt liv, gay världen har den senaste tiden drabbats av schlager feber, ngt som jag lyckats att missa totalt, såg faktiskt de sista 5min i lördags, när hon vad hon nu hette vann .. .. tråkig låt tycker jag, sen så somna jag .. men det firades överallt, läs om hur det var på Gretas. 

Ja, jag håller mig fortfarande till mitt jobb, min Samba och Caporales.
ngt jag nu förtiden gillar mindre o mindre .. .. Sayan då!
Sayan har tydligen blivit lite av en prestations grej, tävlingsnivån är hög, och grupperna har stor press.
eller ja, tränarna i alla fall, tur att jag inte e tränare, jag har bara hand om min Pareja (pardans) sen struntar jag i resten, hade jag kunnat välja om så hade jag inte dansat ngt annat heller ... . men too late !!
läs här om vad det e jag pratar om ... Sayan 2010.

and now my friends, är det pareja träning .. .. jag o vale ... det ska bli skoj.

c ya !!

Inga kommentarer: