tisdag 10 april 2012

- 4 !!!

Voine voiine !! dagarna bara springer iväg.
Mkt ska klämmas in, det ska tränas, solas, fixas och donas.
Check-listan ska kollas åter en gng . . . det är så skönt när alla bitar faller på plats.
Men visst är det nervöst . . .  stress nervis haha.
Det är stres i många hem nu . . . och ja, jag är nog den skylldige till denna stress.

Men men, det är inte för intet :)
Helgen som kommer lär bli en upplevelse man sällan glömmer . . . ja, det är dags att fylla gammal.
inte för att jag tycker 40 är gammalt, jag har faktist hört att 40 är nya 20, och det funkar bra för mig hahaha.

Jag satt o prata med en annan gammal vän (gammal, haha) och denne hade ångest för sina 40, jag har bara en massa att se framemot . .. så olika vi kan vara.

a ja, nu e det Tisdag . . .  en mkt seg sådan, men det får la gå med.

Förersten vart har våren tagit vägen ?? sol för sinnet är A och O . . . so give me some sun please !!

XOXO - The tanboy

Inga kommentarer: