måndag 2 april 2012

Hipp Hipp . . .

Huuurra !!
För idag är det mamma Carmens födelsedag !!


Tänk vad dagarna går.
Det var inte länge sen jag var på mammas 40 årsdag och snart är det min Wuhu !!
Att folk förändras med ålder det ser man tydligt på min lilla mamma.
Visheten växer med åldern så än finns det hopp för mig.

Men jag pratar mer om hur människan ser på saker och ting . .
tex ett städat rum.
Detta är var mamma vid 61 års ålder är nöjd med som ett städat rum:

Ett städat tonårsrum 2012.

Gissa om jag önskar att min lilla mamma hade samma tycke för 22 årsen.
Men men, jag får la vara gla att utvecklingen ofta går framåt haha.

Jag älskar ju henne lika mkt för det o hoppas hon får en fin fin födelsedag ;)
Hon är trotts allt en mkt vis och klok kvinna, en inspiration för många, även om man kan diskutera tonårs uppfostran . .
och nej, jag är inte all BITTER !!!

any way, Mamita linda Feliz Cumpleaños.

XOXO -the perfect son !!

Inga kommentarer: