torsdag 5 april 2012

Saya 2012 !!

 T - 9  Days . . .  Ja, jag känner mig lite  internationell idag.
Skärtorsdag och folk frågar om jag putsas kvasten ... Kallar hon mig!, för Häxa ?? Bitch lixom !!!
Ja här putsas det inte några kvastar.
Nä, min grupp är klara för Sayan 2012, Kom igen nu CC- Kör så det ryker !!

Inför sayan 2012 har man på ett ganska naturligt sett låtit ungdomarna ta plats, vi har tagit ett steg bakåt och ger nya talanger chansen att ta hem alla priser.
De har alla möjligheter, inte för mkt luft i huvudet och lagom nervösa.
Madrid vinsterna har satt sina spår, men Kära CC:are känn igen press.

Jag är så glad och stolt över det som CC lyckats med.
Ni skulle ha sett de första träningarna, ska vi verkligen överlåta Sayan 2012 till dessa icke synkade "dansare".
Ja, det var inga nådiga kommentarer, men de har gett järnet.
Det har fått stå ut med "Hitler" tränare(inte mig då) men jag har allt tyckt till.
Inte si ,inte så, gjort si, ta i, va fan hoppa det e ju Caporales det här.
Dansarna hade olika stilar lr ingen stil alls, men nu är de rena CC:are.

I´m proud of all of you !!!

Ruzo aka San Simon, Pablo aka Los brasos och Stefan  och Alla Tjejerna. Jag kan inte allas namn, Mona tror jag en heter ... ngn sa ngt om steffi, sofia Dayana, Maji, kristell, Evelyn, Andrea ?? kan det stämma ... Any way,
Jag vet att ni kommer att göra ett bra jobb, och visa att CC har en framtid- det gör ni redan i och för sig hehe.

Sist men absolut inte mins, Riktigt glad och stolt e jag över, Vladi aka Kung Capo. . . men ... MEN !! Om du inte hoppar, om du inte ler, om du inte tar hem alla pokaler i Mixto, Pareja, Femenino, Machas så behöver du aldrig mer prata med mig !!
Men känn ingen press. Mooahahaha.

Jag vill ha ständiga uppdateringar då jag jobbar hela jäkla påsk helgen :(

Min bästa lyckosparkar till er alla !!

Este es el grupo mas popular, de gotemburgo CC - LIBERTAD !!

Ja, och för andra dödliga, så glad påsk då.
Känns så där kul, för nu vill jag åka till sayan mer then ever, jag vill dansa ropa, skrika. klä av mig naken, allt för CC-L . .  lr ja, oki kanske inte klä av mig naken då haha, Naken Nando lixom haha.

T- 9 Day, och jag börjar se ett ljus vid tunneln, det har inte varit lätt . . men skam den som ger sig (har jag sagt det förut?)
Men dagarna går och än har inte sista skeppet seglat, så  som Indianen sa: det e bara att ro hem skiten i land nu ... WUHU !!

Jag vill till Sayan, snälla gud, do something !!! (passar bra att vara religiös till påsk )


Ruzo och Magi, er pareja kommer att bli minst lika bra som vår i Madrid, Kärlek till er båda !!

XOXO- The Capo Master !

Inga kommentarer: