torsdag 29 mars 2012

Say a prayer . . .

All you have to do is say a prayer . . . and love will save the day.
Bull shit !!

Det man behöver göra är bli förbannad, samla ihop sig, skriva ett mail och så löser det sig riktigt bra.
Jag tror inte gud skapar bekymmer för att sedan klara upp allt . . . då vore han elak.
Och eftersom jag redan tycker han elak så hjälper det inte honom!

Nä, jag gillar inte när företag inte tillmötesgår den enskilde individen.
Men skam för den som låter sig bli totalt överkörd.
Nä, nu är jag inte den som är den, missförstånd kan uppstå, och det har klarnat upp.
Vår festligheterna kan fortsätta !!

Och så går mamma och blir sjuk, jag trillar och får typ ryggskott.
Ja, det är ingen bra vecka för familjen Stefanini.
men som tur är går vi mot bättre tider, och bara det känns riktigt gött.

Jag blir hemma från jobbet i två dagar, för att inte anstränga ryggen då den fick stryk igår. . . det är tråkigt för jag hade sett framemot att träna i Norrköping.
Gladare blir la den timmisen som får alla dem timmarna, och mindre glad blir min plånbok i april :(

a ja, så länge jag mår bra så får la jag vara glad . . . o glad det är jag.
De positiva beskeden avlöser varan . . . så yes, det är vår i casa Diaz !

Nä, jag får ta o promenera lite, att sitta så här o känna mig handikappad gör ont och är deprimerande.
På tal om handikappad . .  igår var jag på ett pass, jag gillar pass. det ger mig struktur och tvingar fram mina ansträngningar till det yttersta.  Där stod jag på bräda och körde Step, fatta inte ett dugg, det var nig för länge sen . .  i mitt huvud ekade , kolla in den killen, han e totalt handikappad.
Ja, jag står ju längst fram för att kunna se instruktören, och sen så är det bara jag som gör fel ... HELA TIDEN!!
Kände mig verkligen nedstämd, inget bra pass för mitt alter ego! 
Och gissa vad, tror ni det blev bättre sen ? Nä absolut inte, för i bastun kommer det in en man som var med på passen . . . han var HANDIKAPPAD, på riktigt !!
Gissa om jag kände mig liten . . .

Ibland undra jag varför jag straffas så . . .  Why o why ?!?!

XOXO - The punished one !

Inga kommentarer: