onsdag 19 maj 2010

Det bästa som finns !!!

Är min dotter, jag kanske inte säger det lika ofta som jag tänker det, men ja.
Min 18-åring är det bästa som finns !!
ok,  förutom henne så måste det vara den goa prestations känslan.
o det e den jag får när jag tränat hårt, sprungit snyggt och svettats duktigt.
även om svett inte är den egentliga resultatet så får det mig att känna mig riktigt äcklig.
o det känns bra... .. .. .. efter en dusch.

Ja, medan dotra mi är "in the US of A" så fortsätter jag min kamp.
Vi mätte oss innan hon åkte .. .. vad mått bandet visa avslöjar jag inte, för att jag skäms,
Det e resultatet av ett lååång vinter och ett ständigt ätande o festande.
faktiskt så fick jag göra min bäste vän besviken igår.
han satt hemma med sina kusiner o väntade på att få ta en sväng runt stan fika i hans språk .. .. .. i mitt blir hans FIKA = FESTA !! o det e inte riktigt planen.
Även om jag har tänk att festa innan karnevalen, så är det inte vad jag tänk göra denna vecka, utan nu gäller att ta igen för en förlorad träningstid.
 
Sorry Agge ;)

Förresten igår gjorde jag Pilates, det var lite spännande med dock kändes det inte så givande.
Men det känns idag, så det var la en bra träning då.
I alla fall, under tiden jag träna o instruktören pratade om tusenlappen man skulle hålla mellan skulderbladen o 50 öringen mellan skinkorna så tänkte jag 100.50 kr vad skulle jag handla för det.
hur många goa måltider skulle jag kunna käka .. .. vilka märkes brillor skulle jag köpa till årets säsong.
o så vakna jag till .. .. vad i helvete gör jag här??

O varför tittar alla på mig o fnissar ??
jo, i mitt lilla huvud så hörde jag instruktören ... bla bla bla... o så slänger vi fötterna över huvudet ... bla bla bla ...
Jag ba (i mitt lilla huvud) : Elle hur !!

men jag tänkte tydligen inte utan hade sagt det högt o har instruktören då en lugn o avslappnande musik o ett rum fullt av tjejer o killen klagar, a då kanske det blir lite roligt.
Jag kan ju säga att jag gick innan passet var slut .. .. eller ja, innan strechen i alla fall.
o sen kan jag glädja er med att det var i Stockholm, så jag behöver inte träffa ngn av dem mer .. .. Någonsin!!

nu bär det av till Karnevalsverkstaden, Los Copihues lokal.

Förresten kolla in här !!!!

Inga kommentarer: