torsdag 6 maj 2010

All eyes on me !!

Ja, det är vad som satte sig i huvudet från gårdagen.
men först lite uppdatering.

Det finns perioder då mitt liv är riktigt upptagen, under karnevalsperioden så är det FULLT FULLT.
Åker man dessutom på salsa Kryssning (utan att bråka) så gör det inte livet mindre upptaget.
Jag kan ju säga att det var en riktigt trevlig resa, alla bråka runt omkring men lilla Nando höll sig i sin kant.
Och ganska piggme fritt var det med, så ja, en lyckad resa.
Men någonstans så fick jag en Titanic back flash .. ..o då menar jag inte det romantiska i filmen.

kolla här.
 
 Hur många sådanan båtar finns det egentligen ?? EGENTLIGEN !!!?!!!


Ja, ni fattar paniken som uppstod i mitt huvud.
Nä det var bara att dra sig till hytten, byta till ngt varmare o fylla glasen, inne i dimman kändes det mkt bättre.
Frågan är om det verkligen finns regler som damerna före nykter, skönhet före nykter,  ålder före nykter .. pengar före nykter, a ni fattar vinken .. .. nykter skulle jag ej vara i alla fall !!!!

Väl hemma så verkar hela staden ha blivit Stockholm Pride.
Gay fanan svajar överallt men jag är i Göteborg, vad e det som händer ??

Pride flaggor i Nordstan
Jo gay Göteborg har vaknat till liv o insett att Götet ligger efter .. .. .. efter med typ 12 år kanske?
Tydligen ska det bli seminarier, fester i olika arrangemang o avslutas med en parad i stan,
Jag som då inte kan engagera mig i allt, kommer att se på hur detta ter sig.


Nä livet rullar på som vanligt, jag åker tåg o ser det svenska vinter landet förvandlas till ett härligt sommar rike. Vinterns SJ-kaos är endast ett minne blott.

Svenska vatten

och mitt i all underbart som sker så blev jag påmind .. .. Flytten!!
oj, varför kan inte allt packas av sig självt?

 Boxes everywhere !!!

Det går framåt men riktigt trögt, låd-högarna växer i alla rummen, sen har jag vinden kvar o allt det innebär.
Jag är super glad över att lägenheten klarade besiktningen, o flera av dem som kolla lägenheten tyckte den var skit snygg.
förutom kinesen som var här .. .. han ville renovera allt, för det såg gammalt ut.
Kick his ass säger jag !!! hoppas han får lägenheten, det är en person med tillräcklig med attetyd för att klara av grannen under hahaha.

Yes, denna veckan har varit bra, gårdagen avslutade jag med min goa vän Agge  på peacock.
PEACOCK undrar ni?
jo, men det är en underbar Old school musik.
Ni vet Dr Dre, Snoop Dogg, 2pac, Nate Dogg.. .. .. ja, alla de gamla kungarnas paradise.
o så även de som följde deras spår, som Snow, Coolio o Will smith mfl.

a så där av somna jag med "All eyes on me " .. .. Peacock kommer att få fler besök av mig, det säger jag bara, så bäst va !!!

nä, nu måste jag jobba, c ya !!


1 kommentar:

Anonym sa...

va d lika bra musik igår med?? då måste vi tebax :D wuhuu