tisdag 18 maj 2010

Plankan !!

Yes, nu ska jag sänka mig så lågt jag bara kan.
a ni vet när man står o inser att man e riktigt kass på saker o ting.
Plankan är en av dem.
Men först hur det hela kom upp.
10 dagar före karnevalen så bestämde jag mig för att dansa, 10 DAGAR FÖRE !!!!
Sinnessjukt!!

Jag har inte haft ngn riktig plats på tåget då jag verkar vara den enda killen, förutom kungen, som ska vara med på tåget.
Any way, jag tog steget ut o gav mig in i gymmets värld igen.
En värld med ständigt prestations ångest .. .. ..  redan från början.

Receptionisten : OJ OJ OJ... det var lääääänge sen du var här, kan vi hjälpa dig med ngt??
Nando : ge mig mer fri tid tack !! tog kortet o gick.
för att sedan komma tillbaka o be om ett lås .. .. o sen om vatten .. .. o betala med kort ... tvåå ggr.

Bra jobbat Nando !!
jo sen då, upp på maskinerna, gymmet brukar vara ett paradis fyllt med vackra kroppar .. . så var det inte denna dag .. .. eller jo, men det vill jag inte prata om.
Utan vi tar dem som bygger upp mitt ego, alla dem som är steget värre .. o jag bara, YES det finns en gud !!!

Sen inser jag att dessa e gravida .. .. MEN HALLÅ VAD HÄNDE !!!
Det finns inget som skrämmer mig mer än gravida kvinnor som tränar .. .. eller jo, Gravida kvinnor som tränar bredvid mig.
Ärligt talat det ser ut som att deras ungar ska popa ut när som helst o jag ska tvingas se på ELÄNDET ..skit också!!
Observera att detta inte har att göra med att de stärker min prestations ångest!!!

Jag tycker det borde finnas regler på hur o när gravida ska finnas i gym!!

Aja, nu får vi se om man hinner se ngn resultat från dessa tio dagar.
Att min tia med familj e på besök från Chile gör inte det hela bättre.
Man gör aldrig så god mat o grejer som när man har besök.
Nä, det får bli ständigt träning .. .. .. så nu har jag gjort lite sitt upps och jag hoppas det får igång min dag.

Nu vet ni hur jag har det !!! jobb, flytt, dans och nu Träning !!!

1 kommentar:

Pär Lindqvist sa...

Hallå där! Har för första gången läst din blogg. Gillar skarpt ditt språk och din självironi. Vidare kan jag hålla med om att gravida nog inte skall träna ihjäl sig, det är väl träning bara det att bära på ett foster.