måndag 24 maj 2010

Att springa

... i Samba takt är det bästa som finns, ja det får min prestationsförmåga att öka till max.
och att jogga i 40 min ska vara tillräckligt för att förbränna fett o det e ju mitt mål just nu.
Förbränna förbränna förbränna !!

Fan asså, ibland undrar jag varför man inte föddes så där perfekt, a så där så man går upp på morgonen o ser ut son en morgontrött hunk med lite rutor här o där.
Det hade vart livet det, o sen så undrar jag vad jag hade klagat på då .. .. .. längden?

182 är okey för att vara Chilenare, men ett par cm till hade la inte skadat .. . si så där 10 cm till hehe.
Drömma går ju, tack för det Telia !!

Så, vad händer en fredag som denna, när man e ledig, har karneval om en vecka??
jo, då åker man till Köpenhamn, en karneval jag deltagit i tidigare, men nu ska jag göra den med Bolitz (my bolivians friends).
Ja CD ger sig ut på turne och Köpenhamn blir första stoppet.

Nu har jag egentligen ingen tid med detta, men det blir det sista jag gör med dem och eftersom jag redan sagt att jag skulle med så blir det ett måste.

JÄKLA SHOTTAR !!!!!

Inga kommentarer: