fredag 27 mars 2009

Äntligen Fredag !!!

Och det är inte vilken fredag som helst.
Det är denna fredagen som man ska festa loss som aldrig förr. shit, det e mitt nya motto tydligen hahaha men jag har alltid bra annledningar till att fira o idag är det Markus som ska firas, Gossip Marcus då.
Japp, stor fest på Gossip, jag gillar folk som kan festa med stil, eller ja, framförallt festa hehe.
O Markus är en festarKung som nydligen fyllt år.

Grattis Markus!! Jag vågar inte skriva åldern för det än ändå inte ngn som kan tro det.
Läste i hans blogg att han fortfarande får visa leg ... ... ... kill the (engelska) kassösrkan!!! hahahaha.

jo o en annan sak innan jag glömmer det, Tack Anneli o Markus för att vara de första som följer min Blogg. Hoppas ni tycker det ger er bra tips om hur man klarar dagens I-problem.
Jag följer Markus blogg med, o så fort jag lär mig hur man sköter detta så ska jag länka o greja så att jag ligger på din lista med ;)
oki ... tebax nu!


För er som inte vet så är detta markus, Hola Markus!


Jo, denna man (som redan hittat kärleken o är glatt förlovad) hittar man på Gossips bar, en riktigt stjärna, men ett gott minne.
Jag tror han kan namnen på 98% av Gossips gäster, så det e gött när man vill införskaffa sig information om ngn hehe.
Jag kan 80%, men i dimman så e minskar denna % till ca 3% ... jobbigt jobbigt! men jag har aldrig sagt att det lätt att vara mig ;) att inte komma på namnet på personen som står brevid mig är ett ständigt problem, undrar om det märks haha

Jag har faktist kommit på ett knep, när presentations ska göras så blir det att presentera den man minns namnet på o så faller det sig ganska naturligt att säga sitt (personen som drabbats av mitt minnesförlust) namn. Bra va?!!
Vi var faktist ute en sväng igår(Vi = jag o Agron), och vart hamnar vi alltid på en vardag?? jo på Gossip. jo, igår blev det kort men intensivt haha.
Man har ju faktist ett jobb att sköta, tack för det SJ !
Me and Agron

Any way jag måste säga att det e tack vare Markus som jag kör stenhårt på Fishermans Friend, shottarna menar jag klart. Det ger en riktigt fräsh eftersmak, o man liksom vaknar till.
Inte för att jag är killen som somnar, jag menar Vodka Redbull dricker jag till jag känner att hjärtat dunkar i tretakt, sen e det stop, men att somna! it´s a big NO, NO!

jo, i alla fall, det här med att gå ut har blivit mer som en ritual o man genomgår samma prosedur. Man kommer in, hälsar på dem som hälsas ska, smyger förbi dem som man "ej" ser, kommer fram till baren så att man får ett Ok, jag ser dig.
Ser Markus inte, så kan det hjälpa med hot ... o jag har det rätta kortet för detta hahaha.
Any way, när man får sin drink så e det lika bra att ta en till, för att mingla med tomt glas är ingen höjdare.
Jag e ju mingel kungen så jag vet vad jag pratar om.
Ja, när tiden gått o man börjar upprepa samma konversationer med samma människor då e det jäkla med dax att dra vidare.
Inte för att jag är den som upprepar mig, men att få höra samma saker helatiden e såååå tråååkigt!
Gretas e ju ett av mina andra hem, men det öppnar Fredagar o Lördagar så vart man går vidare beror på vilken dag det är o vad som händer i stan ;)
Igår blev det 7-eleven o sen hem ;) ... eller ngt!

Men ikväll blir det andra bullar!
Firar Markus o sen ingen Gretas, idag det blir QUEER.
Queer på Park Lane är ett av stans hetaste klubbar, o där har jag gjort mitt med, hehe
Ja, jag e ju grabben som har alla möjliga talanger, o de flesta är rätt synliga.
Jag ÄR trevlig o KAN dansa och ÄR mingelkungen!
Så det blev ganska naturligt att Mingla o go-go dansa på Queer, så naturligt att jag inte ens tänkt på att jag gjort det i 7år men nu e det stop.
Varför vet jag inte riktigt, det har bara blivit så ... ... ...
Men samtidigt som jag kan tycka att det är tråkigt att inte mingla mer, så e det ganska skönt.
För jag minglar inte som alla andra, jag gör det i olika kreationer, som var gjorda för varge tema.
Henkan o Fia fixar tema fester och alla inblandade kör under samma koncept.
Jag e ju riktigt Kreativ(om jag själv får säga) så det var intensiva veckor före en queer, tänka på vad man åt, träna o hålla sig fitt.
ahhh jag tänker tillbaka o se den ständiga ångesten har släppt. även om man alltid tar hand om sitt yttre så är detinte riktigt samma sak som att "jobba" så offentligt.
Jo, i all afall, förr frågade alla, var håller nando hus? Hallå, det e queer perioden nu haha, men that´s over now.


Hard working man!


Ja, o nu sitter jag i Stockholm, o skriveri det sista. ska iväg o träffa min goa vänn carro barro o det lär ju bli på Espresso house hehe.

Men gud, att jag ska hinna med så mkt, ankommer till Götet klockan 22:17 ... sen jäklar.

O ses vi så ses vi.

Ses vi inte så var det synd, next time.

Chauuuu

Inga kommentarer: