tisdag 24 mars 2009

En ny era

Ja, efter att ha uppmärksammat blogg trenden, på avstånd, så vad det dags att ta steget.
Steget ut i cyberspace med tankar idéer o händelser. Och med tanke på att jag lever ett så underbart liv, så lär denna blogg bli nr ett.
Om inte annat så lägger jag ner detta ganska snabbt haha.
Nä, men så vad är det för vettigt man ska skriva om?? självförtroende??
nä, det är det inte något fel på.
O så, om än självförtroendet skulle brista, vad ska man då tro på ??
Om jag själv inte tror på mig vem skulle då tro på mig??
O på tal om tro, vad e tro?? gör detta mig, till religiös??
Jag har en tro en tro på mig, o det säger mig att det här kommer att bli riktigt roligt.

Jag kan ju här med lägga ner surfandet på Facebook, då jag helt plötsligt hittat en ny mening med livet ... men vad skulle detta då bli en substitut för??
O finns det några ej skrivna regler man ska följa??

Blogg, oj ... jag har en Blogg!! caramba!
Fick frågan om jag nu kände mig viktig, svar: jag är, o förblir lika viktig som jag alltid varit.
Tänk på vad en resa upp Till huvudstaden kan skapa, japp på resan upp fattade jag detta beslut, en blogg. O med tanke på att det blir många, många resor till Stockholm så kommer det att bli en väl uppdaterad blogg.

Ja, o vem är då jag??

Nando
Smeknamnet Nando kommer av Namnet Fernando(kallas bara för Nando) Mannen här är lång 182, det e jag glad över he, he. Chilenare och hel Latino, gracias mami!! Jag har en energisk 17årig dotter, en underbar sådan, eller ja, kanske inte i alla lägen men men hon e min, min min lilla ögonsten och jag älskar henne över allt annat.
Bor
Har bott i Göteborg de senaste 31 åren, länge länge.O mer kommer för jag har inga planer på att lämna denna stad. Gamlestan heter området och i en mysig trea finner man mig.bra lokal trafik och nära till det mesta.Trivs skit bra här!!

Studier och jobb
Pluggar har jag gjort klart för tillfället.funderade på design ett tag, men nä ... jag väntar tills jag känner att jag är 100% på det jag vill plugga till. Just nu e det mitt jobb jag trivs bäst med. Jobbar med transport och service, japp SJ är det kända namnet!!

Trivs med att göra
Ja, tränar gör ju alla så även jag(när det faller in vill säga), men annars så ägnar jag mig mer åt dans, båda ute på dansgolvet och på sats dans pass eller när jag jobbar extra. Dans är även min stora hobby och passion. Los Copihues heter den dansgrupp jag dansat sedan jag var 12 år.Denna latinamerikanska grupp har skapat den dansgrund jag står på o eftersom jag inte kan stå still så är det en jäkligt bra grund jag har ... för att inte prata om hel del steg i nacken!.

sa o se
Läser en bok har jag gjort när jag känt mig deprimerad(vilket inte är ofta)läste typ Da Vinci koden för tre år sen ... o det är nog den andra boken jag läst på ca 5 år... OMG. Jag kanske måste bli deprimerad lite oftare ha ha ha. men film är något jag älskar, ser alla möjliga filmer. alla möjliga tider, o ibland gör jag inget annat än kollar på film och serier.

kreativiteten gör att det ibland kanske blir lite för långa blogg **skrattar**

oki, det får nog blir allt för idag.
Gracias ;)
Publicera inlägg

Inga kommentarer: