tisdag 31 mars 2009

Ohhh so tired !!

Tänk att resa fram o tillbaks till Stockholm kan vara så utmattande.
Ja, dagen har verkligen känts lång.

Det kan ju bero på att jag somna så jätte sent o vakna så sjukt tidigt.
Jag var uppe redan vid 04 tiden, för att hitta mitt pass som var spårlöst försvunnen. Hur kan detta hända mig?? jag som har koll på allt hehe.
Det bästa med det letandet var att min garderob var städad före kl 05:00. o det har aldrig hänt tidigare! Jag har sorterat o fixat, i färger, typ av kläder m.m Jag har till och med en hög med fula tröjo, ja, ni läste rätt, FULA TRÖJOR!!!
Det är dessa tröjor jag tränar i, så ni kan ju snabbt konstatera att jag inte tränar i ngt trendigt.hehe Vem vill betala en massa pengar för att se snygg ut när man svettas??
Inte jag! Verkligen inte jag!!
Tydligen så lägger jag pengar på kläder som jag använder en gng o that´s it hahaha.
Seriöst, jag har en hög som jag kallar, en gångs högen, o det e inte one night stands bilder här inte, nej nej det är kläder jag verkligen bara använt en gng. Jag vet inte ens vad jag tänkte på när dessa införskaffades, men trendiga var de, den dagen i alla fall. Filippa K, Tiger, Lindeberg, ja alla möjliga märken, men men, det får la tas på ngn gng snart i alla fall.




Väl i Stockholm fick jag lunch hos Lilly, så gött va! Fisk pinnar med klyftpotatis , Gracias Lilly!!
Sen var det att jobba hem igen, extremt jobbigt måste jag tillägga!
Nu börjar det mest spännande av dagen. Planering av Karnevalen 2009, slut fasen. Nu är tåg ordningen klar, roller och betydelser i årets tema.
kungen är föreslagen av styrelsen, vi får la svar på lördag hoppas jag. japp, för er som missat hela mitt liv, så utgör Los Copihues en stor del av den.


Sambaskolan Los Copihues är min stora hobby. Här skapas det nya kreationer, det sys o det tränas, allt för att presentera en proffsig skola till karnevalen. Hammarkullekarnevalen är alltid den sista helgen i maj!! skriv upp det ;)
Förra året var :Por la razón o la fuerza, Los Copihues (Genom förnuft eller styrka, Los Copihues!) Årets tema är fortfarande hemlig, så just nu får ni nöja er med bilder från förra karnevalen ;)


Nando, Påskön, Chile



Valentina, Caporales, Chile

Hjälp!! jag kollapsar snart, måste sova!

Nu får Herr Blund ta över (herr blund hehe)
Förresten nu kom jag på ett ord jag tycker e så, sött o charmigt. Pumpsig hehe Yes, jag e pumpsig. så jag lämnar er lite snabbt denna gng.

sorry ;)

Inga kommentarer: