onsdag 2 juni 2010

ÄNTLIGEN !!!!

Är karnevalen över !!
Jag lyckades gå ner 5 hela kilon, yes, jag klappar mig själv på ryggen, Bra jobbat Nando !!
Men sedan karnevalen så har jag bara käkat chorisos, så jag e la strax uppe igen hehe.
O hur var karnevalen då??
Jo Los Copihues tog som vanligt Karnevalenspubliken med storm.
 Publiken kretsade kring Los Copihues, alla ville få med sig ett fint minne!!

Aztekerna är ytterligare ett uppskattat tema, och budskapet om att ej glömma sin Historia var du än är på väg, gick verkligen hem.
Ja naturligtvis syftade vi mkt på självaste karnevalen där vi anser att man glömt sin historia.
 Any way, alla ni som känner mig vet ju att Los Copihues aldrig gör ngt halvdant, utan minsta detalj är noga planerad, det kanske inte alltid blir riktigt som man tänkt sig, men lyckas vi förvåna vår publik så är vi nöjda.
 18- åringen o jag representerade Aztecas rikedomar.

Årets show var av högsta klass, har man missat den så har man missat ngt av det bästa Los Copihues har haft med sig till scenen.
Men för er som vill se lite nu i efter hand så ska jag snart sätta upp showen på Youtube, jag ska bara komma på hur man delar på 20 min så de får plats ...

Mina vänner, alla ni som var där tack för er support, o alla er som inte var där... ... SKÄRP ER !! det här är kultur !!

Ngt annat som är kul men inte så kul är att jag nu flyttat .. .. Japp, jag kan glatt kalla mig för en Johannebergsbo ... WUHU !!!

Nu måste jag fortsätta att packa upp .. .. C ya !!

Inga kommentarer: