onsdag 1 april 2009

April, April!!

ja, ha .. den stora skämtdagen o jag har liksom inte hängt med riktigt.
Inga skämt vad jag kan fatta, tills jag fick ett missat samtal från Ricardo. Jag har ej hört ngt från honom o han var tydligen nyopererad, enligt meddelandet han lämnade på min telefonsvarare.
shit tänkte jag, jag måste ringa o kolla hur han mår, vad som hänt o om han behöver ngt.
Vi har ju ej hörts av på flera dagar, så jag visste inte vad som försegick i hans liv.
April april, och jag gick på det!!
oki, men detta inspirerade till mina egna små skämt, men det gick så där bra haha.Jag skämtar jämt så April April är inte en dag då folk skulle sluta ifrågasätta mina skämt hehe.
Min familj blev dock lite förvirrad, så jag lyckades lura några av dem, sorry folks hehehe.Ja, nu är jag framme i stockholm igen.
.
.
Bor på hotell, det är ngt jag gör jämt nu för tiden, central hotel är en så litet o charmigt.Personalen är helt underbara, till och med nattportiern är cool!
Rummen är små men mycket komfortabla, tv, dvd dusch o en skön säng.
trådlöst internet (surfar på det nu) o frukosten är super.
Tänk på att jag jobbat på hotell så jag är en expert även inom detta område.Jag skulle kunna påstå att jag är arbetsskadad, jag kollar efter allt, hör alla svar till andra gäster o verkligen utmanar receptionisternas service.nej, inte något att anmärka på underbara Central Hotel.
.
.
Badrum
.
Hotellrummet på central
.
Dusch
.
The bed att central!
.
Men..! vi ska inte ens prata om Comfort hotel (finns ej med på några bilder här!) där e det raka motsatsen. jag verkligen hatar det skit hotellet. personalen är lika otrevliga som sina rum, o servicen, ja det suger fett. inget jag rekommenderar alls! men men, avtal är avtal, tack o lov har jag lilly, sover där när det hotellet ligger på turen. Det är ju så att SJ betalar för rum som folk inte använder, men jag har ju framfört mina klagomål, men uppenbarligen är det bara jag på hela SJ som anser att Comfort inte är ett bra hotell.......(!)

så, över till ngt trevligare!

Mitt pass, remember my lost passport??
ja, efter att jag letat i två morgon timmar så hitta jag den när jag väl kom hem.
Ovanför badrumskåpet, bakom bomullsburken. Fullt normalt!!
Fullt normalt att lämna sitt pass där, om man heter nando!men vid närmare eftertanke så kom jag på Onsdagen för två veckor sen (japp så länge har det varit borta utan att jag märkte det!!).Ute med Agron, hem o sova men innan dess så tar jag av mig kläderna o lämnar spår av mig runt hela lägenheten men passet det lämnar jag på ett säkert ställe.
Toaletten, sjukt sjukt!!

Ja, nu ska jag ta mig till Lilly som varit på en iransk behandling och jag ska få höra allt, inte för att jag vill noppra ögonbrynen eller något annat....! det har jag redan gjort!!
eller ja, nopprat o nopprat och då var det inte ögonbrynen hehehe!
Det var skäggväxten ha ha!När nando ska göra ngt så tar jag i ordentligt, ska det va så ska det va annars kan det kvitta.
Nando vaxade ansiktet, yes, i Brasilien. varm vax, som får kalna lite o sedan dras det bort AJ, aj, aj ... det e jag det hahaha. Och som att en gång inte vore nog, nej, nej... nando gör det två ggr.
ja, ska man vara fin så får man lida pin. Jag kan ju glatt informera om att rakningen skedde inte under en hel månad efter varge gng jag vaxade, men att rekomendera ansiktsvaxning...
ja, e du man nog så ;)
.
.
Som sagt nu är min cappuccino på bordet och ska få en skönhetsuppdatering av lilly är vad jag ska göra nu.
så tills nästa gng... c ya!!

Inga kommentarer: