måndag 2 maj 2011

Måndag hela veckan .. ..

Lr e det träna hela veckan ?
ja, nu har jag äntligen satt igång ordentligt .. .. .. igen, träning, fettförbränning o hälsosam kost.
Och idag har jag redan klarat av träningen och efter två koppar svart kaffe så blev det riktigt svettigt!!
Ett litet tips, om ni ej fattat det innan, två koppar varmt svart kaffe 30 min före ett svett pass är bra för fettförbränningen. Trust me!!

 JUST DO IT !!

Nu har jag laddat med god soppa, ngt mer köttigt blir det senare ikväll .. ..
Ja i samband men att jag tar tag i mitt hälsosamma liv, införskaffar jag mig info om allt som berör just träning och kost.
Jag läste en gng om att Amerikanarna alltid är ute efter snabba resultat, det är jag med, men jag kommer fan inte ihåg vad det hela gick ut på .. men en sak e säker, all träning är bra träning .. .. men frågan är: kan det även bli för mkt??

2: maj, en svettig Nando

Jag vet ej riktigt om jag ska hinna med ett pass lite senare . .. det beror på hur det går i lokalen(säger vi)
För samtidigt som mitt liv fortsätter framåt så lever Los Copihues vidare.
dräkter skapas för fullt, och nu ser det lite tveksamt ut att hinna allt till premiären men vi kämpar för fullt.
Shit nu kom jag på att det är den 2:maj...o ni vet vad det betyder !!

 DEKLARATIONSDAGS !!

Det har alltid varit av en liten tradition att lämna deklarationen personligen sista natten.
Det har inte ett dugg att göra med att jag ej hunnit bli klar innan, men det har bara blivit så.
ett år deklarerade via sms .. . fy vad tråkigt !! Inte en chans att se på Götets "red light district".
Nä, ikväll får jag allt ta tillbaka traditionen, för traditioner e allt lite kul!
Och för alla er som glömt det .. .. det e sista dagen för deklarationen idag !!
Deklarationen e ju en chans för många att ljuga för staten o hoppas på att allt går igenom ... ..o på tal om ljuga.
Minns ni "snett uppåt vänster" . .. ja, jag kollade upp detta.
Min helg vart ju inte riktigt som planerat .. .. men jag träffa en av stans största lögnare .. . yes, jag har kommit på massor som denne har ljugit om
Och, ja .. . jag kom på att den som dra små vita lögner är inte samma typ av personer som ljuger om ...typ allt!!

Pants on fire !!!

Det e ju inte sådana lögner som: ja pappa jag har diskat, ja pappa jag har skickat posten, ja pappa jag har städat mitt rum. .. . utan det är mer : ja, det är sant, det sa dem till mig !!
och nej då ...inga blickar åt vare sig snett uppåt vänster lr höger.
Så lögnare som tror på sig själva stirrar sig blint på lögnen . .. ja, att jag aldrig slutar att förvånas!!


Nä, nu ska jag göra upp med staten!!
C ya

Inga kommentarer: