måndag 16 maj 2011

Måndag varje vecka ...

Det är ju inte klockt vad tiden går snabbt !!
Jag skulle nu behöva en måndag hela veckan . .. då kanske jag får saker o ting gjort.
In på v 3 mitt hårda arbete inför karnevalen 20111 .. ..
Det hara ldrig varit så här tufft .. .. .. för hur mkt jag än tränar , sliter o jobbar mig, så känns det som att inget händer.

Hårt jobbande man !

Jag har ju en back up plan så sett, men jag vill ju .. ... Jag vill verkligen lyckas med planen fullt ut !!
a ja ... det e bara att Träna o träna o träna hårdare !!
O när jag inte orkar träna så tränar jag på annat .. .. så som :

Coola Grabben !!

Eller ja... jag ska vara ärlig, gör övar på lite olika miner med ... man vet aldrig vilken man ska behöva ta fram hahaha.

 
What´s up !!


HM !!??!!


WTF !!!

OMG !!

Hoooow are you doing !!??!!
Yes, mina vänner ... Jakten på det perfekta yttre fortsätter .. ..
Dessa bilder ser jag på gymmet varje dag, o jag lovar att det är med stor tyngd jag ser på dessa.
Jag undrar hur kan de vara så elaka o ha dessa uppe? jag får ju panik ångest på plats liksom.
Betalar de terapi sen lr ??
nä, kolla snabbt o gå vidare .. . det em itt motto hahaha

ja, ja ...att dagarna går snabbt har jag redan konstaterat, o med dem allt som jag borde göra.
Min dräkt e ganska klar .. .. Festerna uteblir och med det mitt sociala liv .
Så när karnevalen är över så är det mkt som ska tas igen.

19-åringen, vars namn jag ej lägger ut här, för allas vår skull, men främst för att det är min blogg o inte hennes. 19-åringen är nöjd med det så där är alla nöjda.
Any way, henens student knappar på portarna, tillika så henen sbal och olika fester.
Så det blir en hel del happenings.. .. men inann dess ... mera träning !!


 

Inga kommentarer: