måndag 9 maj 2011

V 19 !!!

och jag går in i Round två !!
Första veckan i goda hälsans tecken var allt riktigt jobbig.
Jag har varvat med dans, gym, god kost, jobb o en massa karnevals förberedelser.
Tänk hur mkt tid man lägger ner för det yttre .. . yes så ere sörrö.

Här omdagen fick jag ett mess : Hörrö Mr, du kanske fortfarande e singel för allt annat du gör runt omkring.
(människan känner mig inte)
Omg !! Tänkte jag ...tänk om det är så?
Jag satte mig genast ner o rannsaka mig själv .. .. .. o vid närmare eftertanke så ..


. . . . NEJ !!


Jobbar mkt gör jag för att det e dyrt att bo leva singel, och så har det blivit en ond cirkel .. . jag får la ta o hitta ett sett att bryta detta mönster .. . men tills dess så ... Jobb Jobb Jobb.
Mitt svar till denne blev :  Nä, Songelheten kommer av kräsenheten  .. . .. vill jag tro, haha.

ja, det är allt lite underhållande att höra folk spontana reaktion.
O med all folk jag träffar varje dag så är det en hel del spontana reaktioner.



Any way .. .. nu till planen .. .. TEAM : Janifernati kämpar vidare, med ett mål i sikte, och med tanke på att Karnevalen 2011 gör sig starkt påmind varje dag så är detriktigt tufft.

o det har inget alls att göra med att vi broderar, provar och fixar med våra dräkter . . . .  Utan alla frestelser.
Överallt !!
Temptation at work !!

Ja, frestelsen finns över allt, folk bjuder på fester, mat och en massa godis .. .. hur kan de tro att vi kan festa äta onyttigt och framför  allt allt käka godis ??
Ja, asså vi kan festa utan sprit . . lr ja, vissa av oss .. .. en av svikit soss, o det är inte dem som var i lokalen i Lördags .. hehehe .

Ja tiden går o mitt kaffe är nu slut ... dags för träningen . . . .
Vecka två liksom !!

bye bye Gorditz !!

Inga kommentarer: