torsdag 19 maj 2011

Mellan Paljetter, Pärlor och kokande soppor ....

 2011, ett mkt spännande år !!

Så lever jag ett va mina stressigaste moment.
Att komma till jobbet känns som en skön paus  .. .. .. o då är det la ett bevis på hur mkt Gruppen jobbar för att få ihop karnevalen 2011.
Som ni ser på årets affisch så är scenen nu ej ska missa, kl 16.55 på lördag !
och kl 15.10 på söndag !

Ja, ni som känner mig vet ju redan att när jag gör ngt så är det all in, och årets tema bringar många överraskningar.
Karnevals lyx o glamour har dock sitt pris för min del ter det sig i Alkohol fria fester, strikta måltider samt hård träning.

 
Hemlagade soppor och sodastream är ett med mig !!



Ett hav av FUDGE, It´s a No No !!




Nu har jag känns att det varit så mkt träning utan ngn resultat att jag beslutat mig för att ta till hårdhandskarna.
I form av PT .. . och sats e ju inte det billigaste i detta område, så jag hoppas att det verkligen ger valuta för pengarna.
Jag kör min första konsultation nästa vecka, och jag har stora förväntningar på resultaten .. .. jag förväntar mig inget innan karnevalen, men till sommaren lär jag inte skämmas om jag ev tar mig till ngn strand ;)

Så mina vänner fram tills dess så kämpar jag vidare .. . jag funderar starkt på att lägga mina skatte pengar på en kirurgi resa . .. är inte det trenden nu ?? fast å andra sidan så tycker inte jag att de blir ngt bättre efter sina resor . ..  lr ?

sicken dilemma  .. ..

aja, träning och god hälsa är ju inte det enda jag hinner med, här om dagen var det dags för en av de mina att gå på Bal, yes, han är en vecka yngre än 19 åringen, och alltid funnits nära vår familj .. .. det kan ju bero på att han är store bror till båda mina gud döttrar hehe.

 Är det bal lr ?!?!?

Jo, men när Cristian skulle på Bal så var vi naturligtvis på plats, super exalterade .... han är den första i sin familj att gå på bal .. .. .. o det ska man hurra för !! Så vi åkte o lämna en mkt ung o stilig Chilenare, fylld med champagne haha.
El Chilenazo !!

Jag tror att han säkerligen höjde snygghetsribban på denna bal, alltid kul att få ta del av barnens liv.
Ja, för det är så, att alla de barnen är mina barn .. .. . o snart är det studenter på G,  voine voine vad tiden går !!

Nej nej,,, nu blev jag stressad igen haha .... byeb bye !!

Inga kommentarer: