onsdag 29 augusti 2012

06:00

Är tydligen inte en tid jag ville upp. Klockan må ha ringt men inte ens det, störde min ljuva sömn. . . Istället vakna jag av ett knackande, på dörren, frukost på sängen,  högläsning av morgontidningen och en förfriskande dusch. . . Öhhhh NOT!!

Knackandet var SMS-ljudet, hur jag vakna av den är likt mkt annat i min vardag; en gåta!
Men men upp kom jag och även om jag "tog"mig lite sovmorgon så var jag i tid. Ingen frukost för Unge Herr Diaz.

Ja, unge herr Diaz, det är jag det! Det måste vara så Lr vad är problemet!!
För vad jag är gör så är det fortfarande bara är 19-åringar som visar intresse. . . Skjut mig!!!!
Lr är det så att dagens ungdommar har värsta Daddy Issues???!???
Heter inte det "lika barn leka bäst", längre??
Nä, jag får ta en kaffe och grubbla lite på dagens fråga.
Och kommer ni på ngt som underlättar, please be my guest.
Och nej, jag har inga Daddy Issues, så pensionärshem är inte ett alternativ. . . Men jag funderar starkt!
Sven-åke 78år tycker jag är vacker som en soluppgång  . . . . SNÄLLA!!
Ge mig kaffe nu!!

Över tilll ngt helt annat!
Man ska inte lämna min blogg utan att haft en rolig stund, det bjuder jag på.
Orka ta livet så seriöst.
Och ett litet vettig får jag allt försöka vara med . . . Så med det i tankarna jag lämnar er med... Ett LItet Tips(mår illa själv när jag hör det!).
Men men Ett Litet Tips: gå inte på spinning utan kallingar och utan skor. Att du ej kan stå på pedalen, tsggarna gör ONT och spänningen känns i vaderna, och att ej kunna variera på cyklandet får sadeln att brännafast.
Två icke så trevliga kännslor jag fick erfara efter jag lämna spinningen igår.
Att instruktören var den tråkigase EVEEEER underlättar inte.
Så what ever you do, don't forget underwear and shoes!!

XOXO - Mr no brain!

Inga kommentarer: