fredag 31 augusti 2012

There is a plan !!!

We are going to celebrate the Singel life.
Ja, detta beslutades i samband med första kaffet.
Det lustiga i det hela är att min kombo har inget singel liv att fira. . . . Men han gör la det för min skull.
Och hur kommer man då på den här brilianta ideen. . . Jo efter att noga ha räknat ut på de tusentals kronor man lagt på baby-showers, bröllop, barnkalas, namnsdagar, studenter och dop så vore det inte mer än rätt!! Haha.
Men. .   ja det finns ett MEN!!
Det bjudna ska vara par, och de måste ha med en singel gäst. Och inte ngn"men han är snäll"fall.
Orka dra den repliken efter en presentation lixom.
Som om att jag bryr mig om snällt, i ärlighetens namn: Är det yttre inte snyggt lr välvårdat vid första mötet så får det inre inte en chans.
Alla vet men ingen säger det... Haha
Och dofta gott ska man med. . . . Bara så ni vet!!

varför all snack med singlar snygga och heta??
Jo, vi kom på det att gayguys bara umgås med snygga brudar, är dem lite små fula så umgås vi med dem. . . . . . .  hemma. . . Hos dem!!
Så nu vet ni, och kan lätt fundera på om jag "bara" fikat med dig hemma . . . Mooaaahahahaha.
Och vad gör snygga brudar?? Jo de umgås med gayguys och drar ofta till sig snygga killar. Då jäklar är man populär haha.
Då passar det att hälsa, lustigt nog.
Ja, och sen i fyllan så var det inte brudarna de var intreseande av. . . . Surprise!!!
Yes det har hänt det med, men jag aktar mig för de oskruvna reglerna.
Orka ha en snygg brud dra en "crazy bitch" på mig.

Any way. . 

jag får fortsätta planeringen. . .
Det görs säkert bäst med singelsnyggbrudarna på Queers 11-års jubileum.
Queer är min gamla arbetsplats, där jag migla och gogo-dansa i 7år. Galet galet.
Ikväll är jag VIP-gäst jag plus 3.
Klart man tar med tjejor som kan festa snyggt.
Så på med galaskorna. Ikväll blir det röda mattan, skumpa och gogo-pojkar. . . And yes some crazy biiieatches med haha.

Xoxo- the singel Nando.

Inga kommentarer: