tisdag 28 augusti 2012

Från det ena

Till det andra.
Öven om solen inte alltid lyser så ser jag ett ljus.
En regning dag som denna så kan jag ej låta bli att glädjas.
Lite har det att göra med att jag kommit igång med Instagram, än mindre med att räkningarna är betalda.
Nä det är en sådan dag då allt känns i form, allt utom jag haha. Men det löser jag!!
Nä men ni vet, det regnar. Inga snyggingar på gatan. Alla springer ingen kollar upp. Ja allt i värsta nando anda. Ingen bryr sig, och minst om mig.
Hur jag kan gå och blogga samtidigt är för mig en gåta. Men det borde svara på folk ifrågasättning om mitt extremt aktiva liv.
Min plan, göra så mkt som möjligt utan att dö av stress.. . Är lite svårt det är då  kan jag då glädjas av de stunder jag har för mig själv. Så som att åka buss, träna och basta.
Nu är det 45min cyckel. .
Killing me softly, jag cyklar utan skor!! Det var stressen hemma det!!

Xoxo - me

Inga kommentarer: