fredag 24 augusti 2012

Rosé, hemligheter och "vänner"

När man njuter av lite rosé i goda vänners lag så kommer det fram många hemligheter.
lr ja, hemligheter e det egentligen inte, alla vet men ingen pratar högt om det.
Men i det här fallet är det andra "vänner" som pratar om "hemligheter" och även dessa kommer fram. 
Men här e det en annan femma, och ni kanske undrar varför jag skriver detta istället för att förklara min frånvaro.
Okaj, förlåt . . . Jag köpte en ny dator tillslut, så illa funka de gamla.
men tekniska och full lagliga jag kan ej mkt, ngt blev fel och filer slängdes. . . ngn 32 fil.
Sen, fick jag reda påå att man aldrig ska slänga ngn 32 fil. . . varför får man inte med den informationen när man köper datorn ?? Jag bara undrar !!!

any way,
Två veckor gick och jag bara tittade på min nya dator, och för vardag som gick så växte ångesten.
Why oh why ?!?!?!

men tillslut, efter att noga ha läst instruktionerna på hur man återställer datorn till  fabriksinställningarna, så lyckades jag (det tog två dagar)återställa min nya dator.
nu e det så ny och så bra att den skriver snabbare än vad jag tänker.
så nu är det bekymret löst och jag kan återigen få ner tankar och funderingar i denna blogg.

nu återstår nästa problem, Blogger vill ha betalt för tjänster, och för att jag inte ska känna mig som värsta torsken så avstår jag ett tag till. men för att bloggen ska bli trevlig igen så behövs bilder.
Har ngn ngt tips om hur jag ska lyckas slippa betala för att lägga upp fler bilder ??

any way, hemligheter var det . . .
Den största hemligheten är la att andra vet saker om mig som jag inte ens vet.
Men nu vet jag, och jag kan bekräfta att ...  så är det inte !!
Jag är fortfarande singel, och strular inte med ngn du känner, orka känna sig som en fjortis igen haha.

nä, jag skålar vidare och låtsas som ingeting . . . för det e precis vad den hemligheten är värt.
Skål !!

Har jag sagt att j. ag gillar rosé ??
och en favorit är  Lord Zinclair !! gött i gött gött !!!

XOXO, The Rosé King !!

Inga kommentarer: