lördag 25 augusti 2012

Nya tider nya metoder. . .

Att man under 2012 skulle träffa ngn live, via polare. På ute ställen lr kalas är inte riktigt sant. Jag väntar fortfarande på min blind dejt mooaahahaha. Men men. .
Den tiden är tydligen förbi och kallas för historia.
Jag kan blicka tillbaka och minnas , kärleksbrev, parfymdrade kärlekskort allt i samma takt som jag får höra hur man idag träffar kärleken.
INSTAGRAM !!
Jag ba shit, jag trodde instagram tillhörde den yngre, mkt yngre generationen. . . Men voyne voyne. Instagram is tydligen tha shit hahaha.
Jag  vet dock ej om jag ska skaffa mig ytterligare ett socialt forum för att ha ytterligare en dörr öppen till vad man kallar för lööööve. Känns som att det kan bli värsta tvärdraget ju!
Det går ju så bra annars, haha . . . Öhhh NOT.
Hej, men jag är inte den som gråter över spilld mjölk.
Nä, denna solig morgon, då jag vaknar till läsningen av att man tycker det är för tok många walks of shame idag. . . Jag ba say what?!? Kan det verkligen blir för många haha. Lr ja, om alla går från samma place of chame. Men så är det ju inte.
Tänk vad folk som, hittat the one snabbt glömer sina egna singel livs handlingar haha.
Och sen, så finns dem som faktist ser ut som walk of shame me är så långt bort från den sanningen att man bara kan skratt åt det.

Nä, inget intresant på FB, och Instagram ska jag fundera på lite till . . .
Sagan om ringen känns helt rätt.

Xoxo - the Ring Bearer

Inga kommentarer: