torsdag 30 augusti 2012

Ångest, ångest i luften där. . .

Säg mig varför jag gör så här!!

Jag festar (enligt mig) i lugn och ro. Enligt andra är det ständigt all in.
På jobbet fick jag frågan, går du aldrig ut längre
Jag har nämligen medvetet hållt mitt privatliv privat. Jag har tagit steget att låta mitt privat liv skiljas helt från jobbet.
Ja, efter 5år så har jag verkligen lärt mig att ta ett steg bakåt. Hämta andan och köra " by the book".

Men vad hände med detta igår??
Drinkarna avlöste varandra. Shottarna halsades och av ngn konstig annledning hänge jag konstant i baren.
Kvällen var en super kväll, jag var i mitt vanliga ässe.
Jag tog mig hem, vakna idag och kände att allt var lugnt.
Tills jag ser mobilen. . . . Kvällen tog en annan vändning!!
Var finns alkolås-Appen?!!?!!?
Och efter dagens uppdaterigar så står det klart.
Nando kör en vit månad, tills semestern.
Jag måste verkligen få återhämta min kropp och själ.
Mina beslut är tydligen inte de rätta efter en Shot race.

Hur jag ska lycka, återstår att se.
Det är nämligen redan mkt bokat innan semestern.
En sak är dock säkert. Hädanefter lämnar jag mobilen hemma.

Och med det i tankarna så lämnar jag er.

Xoxo- Mr No Iphöne!

Inga kommentarer: