måndag 27 augusti 2012

Here I go again !!

Worky Worky! Semstern är över och allt börjar redan falla, ganska snabbt på plats. Det är inte klokt hur snabbt vardagen tar sin gång. Folk jobbar, folk festar och folk jobbar igen . . .
Och även om jag inte alltid  förstår mig på folk så låter jag livet leka. Jag menar, varför ta den sista shotten när festen tog slut innan den ens börja? Varför byta nr om man ändå inte ska höras. På riktigt varför skulle jag med dig om jag sen skulle ångra det för resten av ditt liv. Och varför skaffa Instagram när det ändå bara är Mamma som gillar mina bilder? Hahaha.
Livet är fullt av funderingar och beslut, ofta ganska säkra sådanna.

Yes, nu tog jag det snabba beslutet och skaffade instagram, kul ja.
Men har jag verkligen tid att hålla på med ytterligare en grej? För jag har sett vänners sidor, med 1, 2 lr 4 Bilder!! Och i ärlghetens namn, varför skaffa instagram då??
Jag är uppe i sju bilder tror jag.
Hur långt tror ni man kommer på det?? Nä, jag funderar starkt på att lämna ut lite nakenhet nu. Hur ska jag annars få andra än mamma och så att gilla mig?!?!

A, ja efter 2 dagar med instagram så har jag lyckats locka till mig hela 10 följare, som jag ej känner. .  . Känner mig lite väl utlämnad haha.
Som att blogga skulle vara mindre utlämnande.

Nä måndag var det, tågeb rullar kontot är fullt och livet leker.

Have a nice one!!

XOXO - The instagram geek!

Inga kommentarer: