söndag 10 februari 2013

The Survivor!

Det kan jag ju gott kalla min iphöne, nu när den överlevt dag tre i Rio karnevalen. Det var förövrigt samma dag, samma parad som mitt tidigare liv försvann under 2011 . . . Yes, den undergången överlevde jag och det är likt allt annat som kommer på min väg. I'm the Survivor! Visst kan vissa inlägg skaka om, men jag är inte den som är den. Och tillåt mig skratta, folk glömmer lätt bort sin egna "heder" i hopp om att rädda andras.
Ironiskt va. . . Well well, nog om det. . min iphöne är fortfarande kvar och jag med ;) trotts att jag inte är en materialist, så gör detta mig riktigt glad.
Livet har sin gång och semestern Del 4, kan fortsätta!!
Kl är ny 16:20 och flickorna börjar få upp ögonen här och nu finns det hopp om att dagen kan ta fart!
Carnevalen i Rio är i sitt esse, festerna avlöser varandra och idag gör Grupo Especial, Entré! . . . med bland annat Tijuca, Salgueiro, Portela,Ilha och Mocidade. . . Men för oss betyder det återhämtning, vila mat och mkt TV tittande!
Mangueira, Grande Rio Beija Flor, Imperatriz och Vila Isabel! är vad vi ska se live imorgon! Så vi sparar alla krafter. Det måste vi ju, hur ska man annars orka med allt!
Ja det är som allt annat i livet, har man bra planering så lyckas man, oavsett vad andra tycker. Det är en ganska enkel uträkning.
Men nu har jag räknat ut att det är dags för mat.
Río Sul och stresspasta here we come!!
Ska bara få upp tjejerna lixom hahaha.

XOXO- the Survivor!

Inga kommentarer: