fredag 15 februari 2013

Told'ya!

Allt blir som jag sa haha, som jag bestämde yes haha nä, men det blev som jag förutsett, Vila Isabel tog hem det stora priset.
Champions of the Rio Carnival 2013!!
Och det gjorde de med all rätt, men det var ingen lätt match. Tijuca och Beija Flor var också med i kampen!
Mangueira började med -0,6 yepp även där hade jag rätt.
Och efter denna spännande prisutdelningen så skulle tjejerna leka turister innan vi gick på vinnarfesten. När vi väl kom fram så såg festen mer ut som ett bombnedslag av öl och läsk burkar. Visst var det fortfarande några som sjöng och spela med där måste jag säga att Salgueiro vet hur man firar. Det gjorde inte Vila Isabel, tråkigt nog. Jag hade sett fram emot att fira Vilas vinst, men nä inte i den sörjan och inte utan en riktig bateria. Så vi köpte en öl, och en Smirnoff Ice för att se om stämningen blev bättre, men icke sa Nicke. . . . Vi tog oss hem istället.
Jag hade ju börjat på en host-medicinkur som inte var från denna värld. Jag var inte alls på humör. Så jag somna ganska snabbt. Sen blev det strand dags igen. . . Denna gng till lyxiga Barra! Så fin strand, rent vatten men vad det blåste! Det gjorde att när man låg o sola så var det som i solarieöarna, man kände fläkten hela tiden och då blev det inte varmt. Lägg 5 Tim på det så har vi den rätta känslan idag.
Yepp det är kaos, brun/röd snorig chilenare in the house!!
Aja, vad spelar det för roll, jag hade ju rätt och det är det viktigaste här i livet!

XOXO - Mr told'ya!

Inga kommentarer: