torsdag 21 april 2011

7 dagar senare ...

och siffran har nu ändrats till 39, jag kan ibland inte tro att det e sant.
Varför ska jag straffas för ... jag vill för alltid vara max 28 haha.
ok, any way, till min födelsedag så blev det en liten för festhemma, några av samba tjejorna kom o deras present var en student uppvaktning .. .. hallå, 20 år för sent hahaha.
men skoj var det ...

Student skylten jag fick.

Jag gjorde inte en stor grej av årets kalas, jag sparar all krut till LOS 40 !! OMG !! 
Så efter en blöt kväll på Gretas så var det återhämtning o tillbaka till verkligheten.

Min verklighet som under April månad bestått av Samba, Capo och Jobb.


Ja, benmuskel inflammationen börjar kännas... .. igen, jag har nog aldrig vilat ordentligt som jag bör.
Men i ärlighetens namn, hur kan man förvänta sig att jag ska vila o inte anstränga mig på typ 3 veckor .. .. NOT MEE !!
Nä, jag tar förra årets kur med mig till Sayan, en tablett mix av värktabletter för att förvränga allt ont.
Undrar om den tar bort att dålig energi med hehe.

Ja så, till Sayan 2011 då.
Ja, mina vänner nu e det dags att byta ut 

 Gympa skorna 
mot 

 Caporales stövlarna.

A roper essos Cascabeles se ha dicho carajo !!!
Nog om det, 
Jo till sayan var det ....Jag platsa ju inte in i Maculino, dels för att jag var bort rest när de väl satte koreografin, o sen för att jag inte riktigt kunde träna in CC Stilen på så kort tid.
Men no hard feelings, jag fick ta över Parejan istället .. .. inte riktigt vad jag ville, men å andra sidan så känns det som att jag åtminstone tränat för ngt i alla fall.
Jag e dock grymt besviken på att det inte blev ngn Mixto .. det hade varit ngt det.

Any way,  Partner Ferreira är en tjej med glimten i ögat o det bästa av allt, jag behöver ej ha en fask glädje.
Hon är bra att dansa med, kemin är viktigt och vi klaffar verkligen bra ihop .. .. I think haha.
Nä i jag e glad att jag får visa upp ngt i alla fall, och jag är riktigt nöjd med året Pareja.
O det bästa av allt är ju att Tränarna i den här truppen verkligen lägger ner jobb på alla kategorier.
o det är jag riktigt Tacksam över, Gracias, Natta och Roberto!
Och naturligtvis är jag tacksam för alla de andra delagare som backat upp mig med inspiration och konstruktiv kritik.
Min dotter 19-åringen, Dani, Lill nata, Ferreira, Fonzie och Vladi(19-åringens kompis).

Så yes, Årets Parej har ett bra stöd och uppbackning,  o det tror jag hjälper mitt självförtroendet !!
Haci se hace !!!


Jo sayan är ju nu, lagom till Påsk, så det e bara att förbereda sig.
Vi börja dagen med att hälsa på systra miii, på Avalon för en stadig frukost.

 Min frulle Till Sayan 2011 !!

Man måste ju ladda för att de kalorier som kommer att försvinna under dessa 4 dagar !!
Systra mi tog emot oss med glädje och frukosten på avalon var verkligen en upplevelse.
Sen vet jag inte om det berodde på sällskapet lr på den fina dukningen, men trevligt var det.

 Tack, systra mi !!

Sen var det dags att göra stan o bränna lite cashing !!
det är helt otroligt hur mkt man kan bränna på väldigt kort tid .. ..
"mysbyxor" är ett måste, och allt måste provas .. .. o när jag säger provas så menarjag provas ordentligt !!
o andra sidan så finns det la inte ngt jag bara gör halvdant .. ..  Always 100 % säger jag !!
 Klara, färdiga, prova !!!

Jag avslutade shoppingen med NK, och den herr doft jag länga trånat efter  .. .. tack alla för att jag aldrig fick den till julklapp eller till födelsedags present ... men nu jäklar!!

 I have it all !!

Paus !
Ja, nu när allt är shoppat, jag har förbättrar min brasse solbränna, with a touch of sunbeed, fixat allt inför sayan så är det då dags för lite kafé hemma.

o en sak ska jag varna er för .

Eldorados snabbkaffe !!
Eldorados snabbkaffe, måste vara det sämsta kaffet jag drukit denna vecka.
o det som är jobbigast av allt är att jag måste tänka på barnen i afrika, så då kan jag inte heller slänga skiten !!
Ngn som vill ha kaffe ?!?!
Det var verkligen ett snabbt dåligt inköp !!

Ok, nu e det CC-Libertad och Saya son gäller ..



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
jag bara undrar varför du inte skriver vad din dotter heter? :) tack