onsdag 27 april 2011

Onsdagar ...

Betyder alltid ledigt !!
om jag ej jobbar extra.
Jobba extra är ngt jag inte orkat göra på ett tag, men egentligen borde jag.
Av ngn konstig anledning tycks jag leva över mina tillgångar, och jag kan känna mig lite som .Lyxfällan !!
det värsta är la att jag ej vet vart pengarna tar vägen. (nej det har inget med minnesluckor att göra !!)
Uppdrag granskning är ett måste.
Jag hörde av några vänner (som också tycks ha samma bekymmer) de kommer att spara in alla kvitton för att sedan se vart the caching tar vägen.

Kvitton kvitton på bordet där ... säg mig vart mina pengar är !!

Funderar starkt på att göra samma sak, men hur e det då med mitt samvete, ska jag behöva må dåligt var gng jag sitter på MC Donals ?? haha
nä, mitt nya liv, Kapitel 3779 borde ta o börja nu.
Jag kan inte ljuga mer för mig själv .. . .. Nando Träna nu !!!!

På tal om lögner, enligt min Iphone så växer inte näsan som på pinoccio, när man ljuger.

 Say what ?!?

Utan man kan se det, genom att när de drar en lögn så ska de tydligen titta snett uppåt till vänster .. .. .. undrar om det stämmer.
Jag ska kolla in det på Valborg, för då ska jag antagligen träffa en som bara ljuger o ljuger, ja hans blick borde ha fastnat snett uppåt vänster haha.
Orka med sig själv liksom, men men jag lovar att återkomma om detta kan stämma .. .. .. tänk nu, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster.

Fast o andra sidan så säger min Iphone att Jesus inte föddes på juldagen, han föddes inte ens på ÅR Noll . . .
Snacka om att min Iphone e religionsfientlig.
undra om det kommer från ägaren .. .. nä jag e inte religionsfientlig, jag gillar bara att ifrågasätta allt som folk inte kans vara på!!
så som ... LJUGER DU ?!?

Ja, mitt nya live .. ... aka:  MY IPHONE ger mig nya vinklar på allt .. . o nu e det dags att sätta allt på prov.
men först .. ..lite nudlar o sömn hehe.

C ya .. .o tänk nu snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster, snett uppåt vänster...... !!! haha

Inga kommentarer: