lördag 23 april 2011

La Saaaaaaaaaaya !! del ett

Idag är dagen då Domarna förändrade allt.
Ja, tävlingens fösta fas är nu över, del finalerna gav många härliga stunder.
Jag kan inte säga, vem lr vilka kom med mest kraft, men oj oj oj vad det hände grejer !!
Man märker att många är Vinst sugna.
Tunari, CD-Libertad och Arla är grupper som enligt mig kom med överraskningar till årets Saya.
CC-Libertad kom med full styrka och jag ligger där o faightas om pokalerna.
Vi lyckades ta oss vidare till finalen med två kategorier, Machas och Pareja.

De flesta grupper har kämpat hårt för att ens visa upp sig, och en del har verkligen legat i för att ta sig vidare.


Nu återstår den sista kampen .. .. Kampen om titeln.


Jag vågar knappt hoppas på ngt då jag är i samma sits som förra året.
Final .. . blir det Pris pall lr inte?
Likt förra året så tycker folk vår pareja är fin, likt förra året kommer folk fram o grattar för ett vackert framförande. . .. a ni fattar .. . Jag vågar helt enkelt inte hoppas på för mkt.
Besvikelsen skulle vara för stor.

Men men, jag har inte tappat modet, vi kommer att köra på som man bör i Finaler .. . det vill säga ..SOM ALDRIG FÖR !!

Nog om det .. .. hur e det förövrigt undrar ni?
Jag e ju inte festival killen direkt.
Åka buss istället för tåg är la inga problem.


Men jag väljer hellre Hotell med alla des bekvämligheter än Gympasalar och sovsäck.
Men nu gäller det att behålla gemenskapen och Truppen styrka enad, så det är det att ta det somd et kommer.
Mammas luftmadras känns som hemma, och ja . .. det är faktist riktigt kul att få delta med de övriga i föreningen.

Nu är det lugnt och stilla, alla sover i rummet .. .. endast tomten är vaken.
Kl är frukostdax och jag känner ont i mina ben.
jag fick presic veta att CC-styrelse vill sitta ner med de som gått vidare och se på gårdagens tävling för att se vad vi ka förbättra .. .. oj .oj ...liiiiite press va hahaha.
ok, men får ni hålla på tummarna .. .. idag gäller det att visa var skåpet ska stå .. .. hoppas bara skåpet inte är tungt hahaha.

Enjoy !

Inga kommentarer: