torsdag 28 april 2011

Våren är här !!

och med den alla dess besvär !!
Min pollen är som jobbigast just nu, o hade det inte varit för lilla mamma så hade jag lidit sååå mkt mer.
Nä,  nu har jag lite tabletter för att klara dagarna .. .. men shit vad hemskt det är.
Vakna med täppt näsa, täppt hals och tårögd .. .. nä, vår allergi är inget att rekommendera !!

Träden ser dock fina ut ...

Våren blommar ut på min gata !!

Här om dagen . ..närmare sagt i Tisdags så var det dags för sommarlooken  2011.

 Känns lite 2010 !!

Nja inte riktigt, men i denna takten så lär sommaren 2011 bli likt 2010, helt strand fri.
Ska jag ytterligare ett år skylla på mitt hat mot de svenska vatten ?? ereså?!?
Nä, dags att ta sig in i gymmet igen, jag fattar inte varför jag inte får en naturlig gång till gymmet, jag tar mig lätt till MC donalds i sömnen, men gymmet aj, aj, aj.
O sen klagar jag .. .nä, snart så!

Jag har en plan .. .. ska bara planera lite till ... sen jäklar!1
men oj, shit nu e det dags för jobb !!

Länge leve Pollentabletterna !!!

Inga kommentarer: