fredag 3 februari 2012

Äntligen fredag !!

Ja, det känns riktigt roligt att blogga idag.




Inte bara för att det är fredag utan även för att det var så många som läste bloggen igår.
Och det minsann är rekord, över 120 pers läste det inlägget om min 19-åring.
Och inte tänktejag på att det skulle beröra så många, tackar ödmjukast för uppmärksamheten.
Ödmjuk kanske inteligger i min natur så vi släpper det med en gng !
Idag är det fredag, ingen tid för ödmjukhet.
Det AW dagen, a ni After Work, supa svära o slåss med kollegorna. Ah för dem som orkar umgås med kollegor.
Jag orkar, oftast, men jag måset säga att det känns bra att ha ett så upptaget liv att man inte hinne rumgås med alla, det gör att det e roligare att träffas på arbetspassen.
Jag har ju typ tiissen kollegor, hur skulle det se ut på tranquilo t.e.x??
Ja, för Latino is tha thing asså.
Det har i och för sig alltid varit steget vassare att vara Latino, men när resenärerna frågar om trendigaste Latino ställe, ja då inser man.
Det är bara Iranier som tycker jag ser ut som en iranier(they wish liksom), men i vanliga folks ögon förblir jag Latino.








                                          Så fråga på ni!

Ja, det blir en lugn helg, ähh va f*n ska jag ljuga för, det blir en lugn månad, det e stramt budget i casa Diaz, stora planer betyder stora utgifter och ja, då får man allt hålla igen.
Inte Gay gala i år.
Det har inget allsmed att jag kom på detta igår, utan mer att jag har hela dag på mån o tis, det innebär ingen överliggning i stockholm 
Men jag håller tummarna för Gretas att de nu kammar hem priset liksom!!
Tillika så för de mina, Fia o Henka (Queer), Anton Hysén samt Gretchen!!



Tänk om alla dessa priser går te götet, a det hade varit ngt . . . .  men  vad är enbal på slottet.
Jag får nöja mig med en familje fredan och en far o dotter lördag. Och syrran ska nog möta upp oss sen. Jag tror det blir en farmor som kommer med o vips så har vi skaffat oss en vip hörna på park lane haha.

Oakj se nu till att ha en trevlighelg, min börjar nu !!




Have a nice one !!!

Inga kommentarer: