måndag 6 februari 2012

This is it !!

And by the way,  it´s monday !!
Ja, helgen som varit har endast gått i firandes tecken.
Familjemiddag på fredag och årets överraskningsfest för 20-åringen.
Tack alla som deltog och firade med lillan !!

 



Ja, det är inte klokt vad tiden går . . . hon är 20 och ja, för er som känner mig vet vad det betyder.
Men det är inget jag tänker blogga om idag.
Och nej, det är ingen ålderskris.

Nä, istället ska jag blogga om ngt så ointressant men extremt nojigt för mig.
Nämligen detta:

 
 
 


 Nej, inget bloggande om att jag älskar mig själv, utan kolla in tiden på varje bild. .  ser ni?
11:11, 13:13, 21:21, 16:16 and on and on.
Och jag vet inte om alla har tvångstankar.
vissa har jag kan ej göra ngtutan att för ha min kopp kaffe.
andra måste hoppa på A-brunnar, andra börjar gå med höger fot. . . Jag måste fota min mobil var gng jag råka kolla på den och tiden visar samma timme och minut som typ 11:11.
Först tyckte jag det var jätte konstigt att jag alltid råkade kolla på klockan just då, och tog en bild, nu känns det som att jag måste ta en bild . . . sjukt va?
Okaj, men jag tänkte att om jag nu bloggar om det så är jag mer medveten om min "problem" o kanske kan medvetet sluta fota min mobil, för ni anar inte hur många tiisssen bilder det finns på just dessa klockslag.
Jag blir tokig.
Så, ni vet ni att allt står inte alltid rätt till i huvudet på Diaz.




ha en skön måndag !!

Inga kommentarer: