onsdag 1 februari 2012

Härliga dag . . .

yepp, det är idag det.
Inte bara för att det är min lediga dag utan även för att det är skönt att kunna se ljus lite då o då.
Och näj, jag pratar inte om det vackra vädret.

Nä, jag har många bollar i luften, och det känns riktigt bra när ett av dem landar rätt.
Inte för att det är den första, men har man tiiiissen bollar så lovarjag att det e svårt att få ett grepp om dem.


any way, happy me !!
Så nu är det är en grej mindre att tänka på, och så går dagarna.
Dagar som numera är riktigt inriktade på träning och åter träning.
Ja, ska man vara fin får man lida pin.
Jag kan dock säga att det är inte det lättaste, speciellt när man inte varit riktigt aktiv de senaste tre mån.
Men nu jäklar, mitt onda knä har återhämtat sig och det är vid ytterst få tillfällen jag känner att jag ansträngt mig.



Och visst är det skönt att jag fått mitt liv tillbaka, Samba träningarna avlöser varandra med Zumba och annan dans. Styrke träningen har jaginte tagit tag i riktigt, vill förbränna lite fett först.

Annars så befinner jag mig i en period av harmoni. Lot´s of happyness here !!
Anledningen till att jag bloggar om det är för att jag lärt mig att notera de små tingen som gör en glad och harmoniskt.
Ibland hamnar man så mkt i vardagen att man glömmer av de ljusa stunderna.
och med tanke på att jag var ledig igår med så kan jag faktist njuta av denna Onsdag.

Och det är precis vad jag ska göra, hoppas att många av er kan göra samma sak.


Löve Nando

Inga kommentarer: