tisdag 28 februari 2012

Mkt har hänt . . .

Sedan debatten 03-05.
Ja, politiker har till och med blivit beordrade att ge sig ut i natten och inspektera.
Skriva upp, hur folk beter sig, hur mkt folk bråkar och folks toa fasoner.
Det finns ngt som nämligen heter förargelseväckande beteende.
Jag vet vad det är . . . jag drabbades av det lixom, ja det är när man(jag) inser att nöden inte har ngn lag.
Men det jobbiga är ju att det bara jag som tänkte så, polisen som knacka på min rygg, tyckte definitivt att denna lag gällde mig.
Yes, att pissa offentligt kan kosta skjortan, två om man köper dem på HM !!
Any way, det var allt detta de skulle kolla . . . lite visste de att en trupp på 10pers skulle springa fullt glittriga och fjädrade genom avenyn.
Los Copihues var i farten, vi hade två små uppvisningar och vad gör man inte för att visa upp sig lite till hehe.

 Hoppas polisen och politikerna fattar hur mkt vi underhåller folk !

Aja, det finns inga andra ursäkter för mitt icke bloggande, än att tiden har verkligen inte räckt till.
Mellan dans och uppvisningar så har livet kantats av firande och en hel del kultur.
Dock ingen Bio, undra varför ingen vill gå på bio med mig?
Jag är faktiskt TREVLIG !!

Jobb är jobb, lite stressigt är det att gå på 30års kalas under en jobbar helg, men men. med god planering så gick det med.
En sak jag funderat över är att ändra bloggsidan, ha en där man kan blogga från mobilen, för då får jag en helt annan kontroll över mitt bloggande.
Folk har gett mig lite tips, de som tycker det är roligt att läsa och följa bloggen.
Alltid finns det ngt man kan roa sig med.
Så nu ska jag bara kolla upp det.

Aja, livet går vidare, kusiner har träffats, det har dansats cueca och jag har även fått kämpa hårt med träningar långt in i natten.
Det har gått så långt, att han ifrågasätter vårt boende, tänker flytta, fly landet.. ja han ville ju inte bo själv.
Men jag tycker dock det inte ger honom rätten att köpa en massa godis när jag inte är hemma.
Och jag har definitivt inte sagt att han ska äta upp min mat (han lagat till mig), jag kommer ju hem så
 småningom va?!!?
FAT ON YOU !!

Inga kommentarer: