torsdag 19 juli 2012

Den som väntar på ngt gott . . . .

Väntar alltid för länge!!
Och Tatueringar är det heta ämnet.

Jag som då alltid varit inne killen, dock lite lagom efter, skaffade min första tatuering när jag var 26.
Det tycker jag är vänta länge.
Min tjugoåring har nu startat sin kampanj.
Hon kom med en text lika lång som inledningstexten på bibeln.
Jag tror att hon till o med hade med frasen herre min gud.
Och ja, för mig då som försöker få mkt vett i henne och inte är ett dugg religiös så blir det en svår kamp.
Jag har läst, sett och hört om många fall där folk ångrat sina tatueringar.
Jag vill verkligen att hon ska ångra sig . . . Innan hon skaffar dem.

Men hur svarar man på : men pappa, du har ju värsta tatueringen. . . En trampstamp till och med.

Ett. Det är ingen trampstamp!! Hade jag vetat att denna trendiga tatu skulle kallas så så hade jag aldrig gjort den.
Den införskaffades efter en av mina många rio resor.
Och i rio så är man i stranden varje dag, hela dagar och dessa tatueringar var det hettaste. Alla olika varianter.
Men jag kunde ej förespå trampstamp stempeln över bem.
Jag bleimar de Amerikanska White Trash som förstör för alla andra. . . Hate them all.

Det tvingar mig att utöka min tatu.
Jag funderat på ett tag, men det har aldrig 
Känts mer aktuellt än nu.
Yes, det är dags att vinga upp min tatuering.

Jag hsr nämligen tänkt på att det spelar ingen roll hur fet jag blir, min rygg lär alltid vara slät. . . Lr?

Ok, nu är planen med våra tatueringar i rullning.

Wuhu!!!
Jag har bloggat i två dagar nu, äntligen fredag och ingen jobb. . . . Life is good !!!!

XOXO - the tatuboy

Inga kommentarer: