tisdag 17 juli 2012

Stålmannen !!

Det är jag det, wuhu!!

Om man ska tro på de två extremt pigga och allerta 6åriga flickor som nyss lämnat bistron.

Det var la inget nytt, jag har hört det förr. Jag och superman är ett!! Alltid lika roligt, för jag tycker ju att stålmannen är riktigt snygg!!
Så gissa om jag sträcker lite på mig nu hehe.
Men här om dagen var det en annan femma.
Visst är det så att jag är skrockfull, hatar svarta katter, går upp med höger fot och försöker hålla lig hemma fredag den 13:e.
Men när man jobbar så funkar det där med att stanna hemma så där bra!!

Yes, denna fredagen den 13:e så tycke ngn i första klassen att jag var lik . . . . Klago muren.
Han måste ha tyckt det för det fanns ingen hejd på de klagomål och förolämpningar som hoppa ur denna Årskort innehavarens orena mun.
Ibland tror folk att årskort, ger en previlegiet att bete sig hur som helt och behandla folk hur som helst.
Det är i dem stundern jag önskar jag verkligen var stålmannen.
Att lämna dem resenärerna på en Sönder frusen planet är ett måste Lr ja,  jag  önskar att iallafall att första klassen var full av energiska barn. JA, ni vet sådanna som springer runt och pillar på allt. Är allmänt högljuda och har tussen frågor på allt. Runt kring honom hade de gärna fått sitta. Det är precis vad denna #%*-!!! Till resenär förtjänar. . .

Any way
Idag är det en ny dag, nya tag med en kraftfull stålmannen frissa. Den tackar vi HM för haha.
De har en super bra hårgel som passar perfekt till mitt olydiga
latinohår.

So my friends may the hear be with you!!

XOXO - superman !!

Inga kommentarer: