lördag 14 juli 2012

Klara, färdiga, gå!

Och på så sett kan den nya dagen ta sin början.
Att gårdagen blev en hemma kväll gör inte dagen bättre.  Fast man skulle kunnat tro att det underlättar att stanna hemma. Men nej!
I jakten på den perfekta morgonen så hann jag rota igenom alla mina skåp här hemma.
Kaffet var nämligen slut, då tar jag till reservplanen, kaffekokaren!! Men nu var även den borta, likt viljan att ta mig till jobbet.
Men men  believe it or not,  en morgon utan kaffe fick det bli och jag överlevde.
Ibland förundras jag över hur lätt jag kommer över
Mina I-lands problem.
Och just när den tanken slår in så kommer nästa problem fram. Vad ska jag hitta på nu när hela LC-truppen är på väg till Landskrona. Yes it's Show time. Men inte för mig, jag ska strax ta på uniformen och på med all charm. . . Ytterligare en dag på jobbet.
Har jag sagt att jag vill gifta mig rikt?!?!
Jo så ere i alla fall haha.

Xoxo - the single one

Inga kommentarer: