måndag 23 juli 2012

Plötsligt händer det !

Jag bloggar haha.
Nö, men att man hittar tid för att rensa lite tankar. Bolivia är landet och encuentro är aktiviteten.
Yes, jag är killen med duracell batterierna.
Jobb, slit, träning, serie. Dans och nu suportar jag litt barn i sin uppvisning. Lite visste jag om att jag ensam skulle vara. Meeen som att det skulle skrämma mig.
Nej, jag tar mig tiden, tar mig över gränser. Ser bort om hav och öken. Orka ta upp havet och gamla krig, som att jag kan göra ngt åt det. Men är det inte lustigt hur man alltid får samma pikar. Well well ont måste det göra, för historie  om havet får jag alltif höra.
Tack o lov för kultulturen,  för kultur är det som enar. Bolivia och dess kultur är ämnet.
Alla danser faller mig inte i smaken, men en o annan gjädje applåd lär det bli.
Nu är det dags  . . . . 

Min tjugoåring går snart på scen.

Inga kommentarer: