onsdag 11 juli 2012

Semester !!

Skulle ni kunna ha trott, men saken är den att jag har haft lite struligt i olika fronter här.
Svårast just nu är att mitt mellanslags tangent inte vill funka.
Ochdåkanjagbliriktigtförbannad !!!
a ni fattar.
Nästa problem är F**king COMHEM.
Picture this: jag i telefonen, trycker på högtalare för jag vet att ringer man till comhem så tar det minst 45-145 min innan man får svar.
Trevligt just nu är att den  "#***!!"# 5&*6 . . . . 8¤ # ¤%&/()?`?=(R#"!5 telefon rösten ska fatta jag jag vill ta kål på comhem.
men men, ingen skada gjord, min telefon har dock fått en fuktskada då jag mer lr mindre dreglat ut orden till en jobbig röst som som tacka, uppskattar och talar om att jag har plats 38 i kön.

Min Ilska och monchichifrizza är inget att leka med, stackarn den som svarar på detta samtal !!
Det blir ingen snygg bild!

Any way, min dator har lekt död, och internet funkar krångligt, skulle man tro FB så har jag ej haft ngt liv sedan att par veckor tillbaka.
Men fakta är att jag lever ett parallellt liv vid FB.... det ni !!! HA !

Jag har hunnit, träffa gamla goa vänner, fikat med främmande människor, firat födelsedagar(andras då)
Jag har tagit del av bröllop och haft "välkommen hem" fester.
Röda mattan har dock lyst med sin frånvaro, detta trotts att jag använt kilten ytterligare en gng.
Fast denna gng tycks den ha gett mig dålig energi.
Jag behandlande en vän som . .. well inte som den bästa
Kvällen hade bara en utgång, och den var jag sen med att förutse . . . så det gick som det gick.

Nicole(som tjejen i telefonen heter) var en trevlig sådan och hon ifrågasatte hennes manlige kollegas utförande av arbetet ... då kan jag ej skälla . . . jag bara tacka för att jag slapp stå i kö längre, dissa Comghem´s telefonsvars teknologi. men var glad av att jag återigen kunde surfa på nätet.

Nu återstår det en hel del att pricka av på min TODO lista.

Let´s start whit this blogg . . . jag måste hitta ngn annanstans att blogga på.
Nu villd e ha betalt . . . knepigt va.

har ngn ett tips, let me know !!

C YA !


Inga kommentarer: