tisdag 12 maj 2009

The day I went crazy at NK

Det var idag det ... hehe

En ledig dag sörrö!!!
Jo och i vanlig ordning så upptäckte jag det ganska sent.
men efter att jag tvättat(ibland måste man ju) och tränat(måste jag alltid) så var jag äntligen fri från mina måsten, och det enda jag hade mot mig var Tiden, klockan den tickade och tickade.
O Nando han shoppade och shoppade ... jo o lite fika med, klart!!

kampen mot tiden

Förresten, Agron tycker att jag fortfarande är tjock!! o detta ska vara min bäste vän!!
FY!!!
Men det går lite trögt, jag tränar o förbränner, men det tycks inte hända ngt ... ... HJÄLP!!!

På tal om mindre snygga, så måste jag få säga att trots att solen var i Götet idag, så har de snygga lyst med sin frånvaro??
Så tråkigt va!!
... när man äntligen kan gotta sig i solen igen ... vart har alla snygga tagit vägen??
- Ingen som vet, ingen som vet!!??!!

Any way, efter allt prövande fram o tillbaka i butiker så blev det NK för hela slanten, eller ja för en del av presentkortet i alla fall.

Lite NK påsar, Wuhu!!

Jag fick ju det i födelsedags present vet ni, Tack alla som var med förresten.
O det blev ...
En Kofta från JL och två "two ribbed tanks" från Polo Ralph lauren ... men det bästa av allt måste vara skarfen jag hitta från Acne, så jäkla fräck ... undrar bara när jag ska ha den, den är så fräck o snygg.

Senaste nytt i garderoben!!

Ibland är accessoarer allt!!! o verkligen less is more asså!!, I love it!
oki, snart blir det dags för lite Schlager men efter gårdagens konsert( Beyonce för er som inte har koll på läget) så kommer detta att ligga i lä!
japp, she was here and she was grrrrrreat!! så jäkla bra va.
Jag syrran och Angelica var där, med angelicas polare och alla andra som var på Scandinavium.


Angelica, Andrea och jag på förfest

Syrran och jag på Beyonce

Jag njuter än hehe.
Beyonce rockar fett !!

oki, vi har en liten överraskning till Marcus, det ska bli kul hehe.
o ni får veta mer imon, för nu måste jag stressa!!

Ciao!

Inga kommentarer: