onsdag 6 maj 2009

Tiden bara flyger förbi ...

... Och jag är så glad om jag lyckas hinna med.
Just nu ser det ljust ut med det hehe.

Jag måste säga att det är så tråkigt att blogga utan bilder, man får mer liv i bloggen med bilder, eller hur!!
Men men i brist på tid så bloggar jag utan bilder(just nu i alla fall) hoppas det går bra ;)

Jo, Att Nando tränar för fullt det har ni fattat va, lite fett förbränning varvas med muskelträning (var nu dessa muskler sitter) och dans.
Igår fick nando ett Aha-moment, ni förstår hur jag kämpat o kämpat för mina rutor (som bara tycks förbli en enda stor o konstig ruta) jo, jag fick för mig att fråga hur man använder den där bollen i samband med magövningar.
O då sörrö, så fick jag svar.
JAG HAR TRÄNAT HELT FEL!!!
- Jag smäller av !!
Jo, ni vet att jag och maskiner inte funkar bra ihop, och att man inte ser snygg ut i dem hjälper absolut inte, så min träning blir en till frustration.
Nä, så ego är jag inte, jag svettas för fullt, och kämpar hårt även om det inte alltiud ser snygg ut, det är ju resultet jag vill åt!
Men i alla fall, mot sin egna vilja så visade en PT(Personlig Tränare) mig hur man använder bollen, så nu jäklar ska det böja hända grejer!!
- Annars blir det en mer påklädd Nando till Karnevalen.

Jo, min goa vän Agron har flyttat och jag har hjälpt honom lik amkt som jag hjälp andra som flyttat ... dvs Inget, men lika glad vad han för det ;)
Han är så nöjd med sin lägenhet, men orkade inte vara hemma mer.
Han ville ut, så vi drog ut en sväng och tisdagens ära gick till Gossip.
Marcus var tillbaka och lika glad som vanligt.
O med tanke på att jag inte dricker alkohol så är det ett gott tecken, vatten ger ju ingen bra inkomst, men han förstår mitt behov av att deffa.

Igår kom jag att undra om varför det heter påtår!?! ... stog man på tår när man drack andra koppen förr i tiden eller??

nu har ni ngt att fundera över!

Chao så länge

1 kommentar:

Markus Gisslén sa...

hahaha du är så rolig Nando... Tack för igår... borde börja ta betalt för citroner... hmmm... ;)