lördag 16 maj 2009

Ledig helg ...

Och jag vakna tidigare än ever !!
Det är lite tråkigt, men å andra sidan så har jag fullt upp idag, så morgon timmarna blir min chans att njuta av lugnet.
Bambam ligger också här och njuter med mig.
Remeber Bambam ... ... the dog?
Yes allas vår lilla chihuahua som spenderar mer tid hos mig än hos Nataly & co.
men nu under våren har hon fått vara mer hos Nataly för att jag är ju päls allergiker och hon fäller otroligt mkt.
Jag kan inte andas med henne i närheten, stakars Bambam.
Men så är det när allergin är som värst.

ja, nu är jag hemma igen, efter träning och en power nap.
Tänk vad en power nap kan göra, jag var så övertrött på träningen idag ... varför vet jag inte egentligen ... ... en sådan dag bara, när inte ngt stämmer o allt bara blir fel.
speciellt i mitt huvud!!
Så för att jag inte skulle gå ut över ngn annan så tog jag mig hem.

Yes, min temperament är så LATINO... ... och för att inte drabbas så kan man nog hålla sig på avstånd, trust me hehe.


Ja, any way, nu har jag vilat och och är fit for figth!!
Idag är det stora ESC finalen, och stora fester ... Jag har bokat bord på Gretas och festar där med ett par vänner.
Jag kör dock fortfarande med min "hålla mig i trim till karnevalen princip" d.v.s ingen sprit o en massa goda mat vanor.
Visst låter det fint?
haha ja, du ... ... att leva som man lär är inte lätt, speciellt inte om det festas höjdvilt överallt
- Jag hatar detta!!
Fulla människor försöker vara trevliga och vill kommunicera men jag slutar i "kul att träffas" byebye !!
En gng e la kul, men en hel månad?? att jag inte lär mig ... ... vita månader är hemska månader!!
Ja, ja ... så lär det bli ikväll med .. .. men men, med mkt dans så kanske jag slipper konversera!
så till er alla, Let the ESC final Begin!!!

Inga kommentarer: