torsdag 7 maj 2009

Vilodagen är kommen

Och Nando njuter för fullt.

Jag har fått sova ut, ngt som jag inte lyckats med de senaste veckorna.
Jag är ledig från jobbet idag och det är underbart, men samtidigt så vill jag ha extra pengar i sommar så då ska jag jobba extra och det gör jag i eftermiddag.
Men först njuta av tiden, käkat frulle, flingor och yougurt, och bockat av säsong två på Förhäxad.
ska sitta lite vid datorn o sen tänkte jag ta mig till gymmet, men jag inser att nä ... jag måste vila lite.
Det blev en mkt lång dag igår med Jobb, träning, samba och Premiär ... så vila är Nr 1 idag.
Jag kan la alltid samba i 40 min, bara för att förbränna lite fett.
O på tal om förbränna, det sker inte så mkt med mina muskler och det gör mig lite stressad ... ... efter 10 min uppvärmning och x antal magövningar o stretchning igår, så satt jag i bastun och funderade på min träning.

Nando gör magövningar

Stretchar tror jag dett va hehe

Jag fick mig ett gott skratt för att det måste ha sett riktigt roligt ut när jag gjorde fel övningar med bollen tidigare i veckan hahaha.
Folk måste ha undrat vad jag höll på med och vad jag än gjorde så svettades jag, så vi kallar det för uppvärmning på boll!

any way, där satt jag i bastun o helt plötsligt kommer det in tre snubbar ... med VÄRSTA RUTOR!!!
-Snacka om ångest!! jäkla ungar!!
Och just då, i det ögonblicket så önskade jag att det var tre gamla gubbar som kom in så att mitt ego skulle få sig ett kick ... .. elakt jag vet, men hej, jag är mänsklig!!

Men men, Tålamod är min stora svaghet, jag får jobba på det, TÅLAMOD.

Nu till ngt roligare ... ... Premiär!!
Det är alltid kul att gå på premiärer, vernissager och på andra inbjudningar man får.
Igår var det en sådan dag för Gretas.

At Club James Dean

De hade Premiär på sin nya klubb, Club James Dean, en klubb för bara killar.
och efter allt jag gjorde igår så var det dax att gå på premiären.
Jag och Agron kom in så där tjusigt efter 22 tiden ... och inte en sekund för sent!!
Ett medlemskort införskaffades och sen kunde vi njuta av kvällen.

Ett härligt mottagande redan från entrén, barpersonalen var i topp, gästerna likaså
det bjöds på snittar, chips och godis, dock var det inget av dessa som jag kunde njuta av , men sodavatten smakade super!!! hehe

Agrons öl o snittar o mitt Sodavatten

Det fanns en kille som käka o käka o käka, jag tror han åt tre snittar åt gng haha.
Agron - Nando, Titta det där e du på Marcus förlovningsfest!
Jag - va!! de hade la inte ens snittar den kvällen!!
Men tro mig mina vänner när jag säger att Agron har ett elefantminne, snittar fanns det och goa var det, jag smakade på ngn men inte tre åt gången o jag hyrde inte in mig på ngn hörna o käka hela tiden!! ... ... .. eller?
Desutom finns det inte ett enda bildbevis!!
no picture no happened!! såå ere sörrö!
Vi satt o kollade in grabben o ja det var en rolig syn.
O har ni inte lärt er det nu, så lär pappa er detta: käka hemma innan ni går ut, så att ni kan njuta av några snittar och mingla snyggt.
Att inta snitt-monsterposition är inte det man vill göra ute, Trust me;)

Any way ... back to premiären ...

P.s grabben som käkade snittar finns ej med på bild!

Grabbar minglade, dansade och alla såg ut att vara till lags.
Jag tror det behövs en klubb för bara killar, så jag hoppas på att klubben får bra liv!
- Grattis Gretas!!
Vi hade trevligt, skrattade och njöt av kvällen.
Det enda jag har att anmärka på var musiken ... ... house nonstop är inte riktigt min stil, men tydligen många andras, nu var det visserligen lite mer soft house, men ändå.
Tråkig!! är det verkligen så att majoriteten av bögar gillar att hoppa och studsa runt till House??
Vad hände med de dansvänliga musiken??
Typ allt annat utom house??
men men det ljusa i det hela är att DJ:n kan sin sak o mixarna var riktigt bra.
Jag kan till o med erkänna att lusten att dansa fanns, men så såg jag andra ... o nej! ... det där e inte jag.
Så jag hoppas att det blir bättring på detta till nästa gng ;)

men nu ska jag dansa lite .. Cya!

2 kommentarer:

Markus Gisslén sa...

ööööö.... Jo, vi hade snittar på vår förlovningsfest - och - JO - du åt av dem... du åt typ HELA kvällen... hahaha

Nando sa...

ahahaha jo jag vet ... men jag åt snyggt!! hahaha