fredag 25 juni 2010

Är det här platsen .. ..

Jag kan finna ro .. .. lägga ner mitt huvud och våga känna tro.

Yes, mina vänner,  Peter Jöback´s ljuva stämma, kaffe och tända ljus gör min frukost stund till dagens lugnaste och härligaste stund.
 This is Peter Jöback!!

Jag läser lite andra bloggar och inser att livet kanske inte alla ggr är lätt, men den har sina ljusa stunder.
Är det ngt jag lärt mig av min mor är att hela tiden se framåt, le med livet och ta vara på alla möjligheter.

 Surt äpple??
Att vara ödmjuk och aldrig ge upp.
Inte låta sig dras ner av motgångar eller bita på sura äpplen.
Nej, vänd på tillvaron, lägg till lite sirap, äpplet och livet blir så mkt ljuvligare då.

 Sirap ?!!!? Vad tänkte jag på?

 Yes, sirap .. .. eller vad som helst, gör ngt bara !!

Och en dag som denna, när man ska fira och umgås med nära o kära, mest kära faktiskt, julen finns ju för de nära hehe.
Så denna dagen kan inget gå fel, vi har stugan och en match i sikte.




 Kom igen Chile !!!

Och allt i goda vänners lag och yes .. .. La Familia.
18-åringen har visat livs tecken, hon är på väg hem, nu ska det handlas in grill objekt, fixas sallad och fira en ordentlig midsommar.

Så till alla er som följer mina steg .. ..  Ha en underbar Midsommar !!!

p.s
jaaaa det här är platsen !!! ;)

1 kommentar:

Liberta sa...

Hej! :-) synd chile förlora men det såg ut som du hade riktigt kul ändå bland alla brassar :)
nice blogg, ska sätta igång hälsoblogga ;)

Kram!